KOMBUCHA

11. Data: 2009-02-09 21:40:12

Temat: Re: KOMBUCHA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2009 22:21:50 +0100, wolim napisał(a):

> Kłamiesz. Dwukrotnie wyraziłaś opinię na temat wyglądu. Raz pisałaś, że cię
> odstręczał, innym razem, że się podobał.

Nie wkurzaj mnie: odstręczał mnie od wypicia. I zwisa mi, czy uważasz, że
kłamię. Ja wiem lepiej :->

12. Data: 2009-02-09 21:47:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2009 21:28:23 +0000 (UTC), c...@g...pl
napisał(a):

> Nie kłamie ;-)
>
> oraz
>
> Czyli - od tknięcia ją odstręczał,

Od picia :-)
Nie piję też burzącego się wina w gąsiorze, bo choć pieknie wygląda, to w
smaku paskudne, ale kiedy dojrzeje, to już tak :-D

> od oglądania - nie.
>
> Bywa.

On nie rozumie duszy artystycznej :-D
Nawet patrzenie na gnijące ciało to wrażenie artystyczne, a przecież
człekowi się go jeść nie chce ;-PPPPPPPP

13. Data: 2009-02-11 14:10:46

Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I przyjmij wreszcie do wiadomości, że nie kłamię :->>>

To podaj wzrost i wage ... swoją :)

14. Data: 2009-02-11 15:06:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2009 15:10:46 +0100, Jim-bim-ber napisał(a):

> To podaj wzrost i wagę ... swoją :)

A jak to zweryfikujesz? - uwierzysz mi po prostu?
:->

15. Data: 2009-02-11 19:18:37

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 15:10, "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> wrote:

> To podaj wzrost i wage ... swoją :)

O jancebucewicz się pokazał...

16. Data: 2009-02-11 19:20:03

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 16:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A jak to zweryfikujesz? - uwierzysz mi po prostu?
> :->

Nie pisz - to persona non grata. Mówię to poważnie.

17. Data: 2009-02-12 10:36:42

Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak to zweryfikujesz? - uwierzysz mi po prostu?
> :->
Skoro nie kłamiesz (patrz wyżej) uwierzę ci na słowo :)

18. Data: 2009-02-12 14:08:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 11:36:42 +0100, Jim-bim-ber napisał(a):

> Skoro nie kłamiesz (patrz wyżej) uwierzę ci na słowo :)

Tak sobie wybierasz, w co wierzysz, a w co nie?
Dziwne...
Nie mam ochoty podawać swojego wzrostu i wagi - ale możesz uwierzyć
Bluzgaczowi, on Ci powie, bo jemu zależy...

19. Data: 2009-02-12 14:34:51

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 15:08, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tak sobie wybierasz, w co wierzysz, a w co nie?
> Dziwne...
> Nie mam ochoty podawać swojego wzrostu i wagi - ale możesz uwierzyć
> Bluzgaczowi, on Ci powie, bo jemu zależy...

Nie sadzę aby miał coś wspólnego z Bluzgaczem - to osobnik (Adidas jak
mol) całkowicie zdemoralizowany jak i reszta jego rodziny, a zwłaszcza
ESBuc - tatełe

20. Data: 2009-02-12 20:09:53

Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie wybierasz, w co wierzysz, a w co nie?
> Dziwne...
> Nie mam ochoty podawać swojego wzrostu i wagi - ale możesz uwierzyć
> Bluzgaczowi, on Ci powie, bo jemu zależy...
Taaa wspominając go dajesz do zrozumienia że tobie też zależy...

Szybkowar
Re: Hurrit vituttaa
Re: wyp...[cenzura]
Re: wypierdlac panstravista i jebana gruba berta
terminarz przygotowan do imprezy