KOMUNIKAT (o komunikatach)

51. Data: 2000-05-30 20:44:36

Temat: Re: KOMUNIKAT 6(o brzoskwini)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ciesz sie za bardzo. twoja brzoskwinia nie przestala chorowac. po
> prostu grzyb zaraza partie najwczesniejszych lisci. nastepne juz nie sa
> porazone. niemniej jednak zarodniki dobrze sie przechowaja do nastepnej
> wiosny i zaraza ci drzewko jeszcze silniej. o ile oczywiscie nie
> popryskasz. zarazone liscie opadna lub juz opadly i oslabilo to drzewo.
> nie rezygnuj na jesieni i na wiosne z ochrony chemicznej bo nie bedzie
> owockow.
opryskaj, jeszcze raz opryskaj, i znowu opryskaj, jak zobaczysz, ze ci padlo
wykop i spal.
pozdr jerz

52. Data: 2000-05-30 20:48:00

Temat: Re: KOMUNIKAT 7(o jastrzębiu)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kršżył jastrzšb. Nisko.
> Nagle... wrzask mam nad głowš. Jastrzšb ucieka. Atakujš go cztery małe
> ptaszki, może wielkości szpaka.
> Bitwa powietrzna, z zachowaniem proporcji, jak bitwa nad Angliš. Dywizjon
> 303 itp.
> Dywizjon wygrał.
> Jastrzšb uciekł, a na moja trawę spadło piękne centkowane pióro...
nie ciesz się z tego, te krety to on załatwiał!!!
jak nie wierzysz to więcej o nich nie pisz!
pozdr jerz

53. Data: 2000-05-30 20:49:56

Temat: Re: KOMUNIKAT 8(KOBEA)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sczerwieniala pewnie z powodu nizszej temperatury. jesli nie byla
> hartowana. troche potrwa zanim odzyska wigor.
jesli nie padnie ofiara...
pozdr jerz

54. Data: 2000-05-30 20:51:13

Temat: Re: KOMUNIKAT 9(o pracy)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To widać!
> Ewka
i ty to nazywasz pracą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
pozdr jerz

55. Data: 2000-05-30 20:52:01

Temat: Re: KOMUNIKAT 10(o kiwi)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pasta kiwi but ożywi. :-)
> Janusz
gumiaka tudzież?
pozdr jerz

56. Data: 2000-05-30 20:53:47

Temat: Re: KOMUNIKAT 11(o kosiarce)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urwało sie koło kosiarki. Jeżeli jednak producent (Sipma, niestety Lublin)
> ma jełopski pomysł mocowania kół do osłony z blachy nie grubszej jak 1mm
> razem z farbš to i tak sukces, ze dopiero po 2 latach. Na zdrowy łeb to
> koło powinno się urwac przy pierwszym użyciu. :-((((((
a gdzie zostawiłeś łeb jak ją kupowałeś?
Pozdrawiam jerz

57. Data: 2000-05-30 20:56:00

Temat: Re: KOMUNIKAT 12(o żabach)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Darły się jak oszalałe ( mam tuż obok kilka jezior i ze 100 stawów) i
> zagłuszały mi słowiki. Nie bardzo wiem o co im chodzi????? :-)))))
szukaja partnerów do rozrodu!! Uważaj!!!
Pozdrawiam jerz.

58. Data: 2000-05-30 20:57:24

Temat: Re: KOMUNIKAT 13(o żartach)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lubię sobie pożartować. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No to uważaj bo starszyzna tego nie akceptuje!
Pozdr. jerz.

59. Data: 2000-05-30 20:58:43

Temat: Re: KOMUNIKAT 14(o pliszce)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyleciała. Piękna. Spaceruje po płocie. Śmiesznie kiwa długim ogonkiem.
> Uśmiechnšłem się... :-)
to pozdrów ja ode mnie!
Pozdrowienia jerz

60. Data: 2000-05-30 20:59:46