KONIEC PROBLEMU

1. Data: 2006-05-25 06:59:31

Temat: KONIEC PROBLEMU
Od: "Doris " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huuuurrrraaa !!!! Wreszcie zrobiłam te ananaski - doprowadzały mnie do
szału. Wszystkim, którzy mi pomogli - bardzo, bardzo D Z I E K U J E !!!!!!!
Oto dzieło -
http://voila.pl/nxy8j/index.php?3
- nie mogłam zrobic zdjęcia na sobie, bo "ni kto nie je doma" musiałabym
czekac do soboty , a ja już chciałabym sie Wam pochwalic.

Ale u mnie, to nie może byc tak spokojnie - otóz mam następny problem - mam
nadzieje, że będziecie równie pomocne. Zrobiłam bluzeczke wg podanych
rozmiarów i nie przymierzałam jej wcześniej - tak sie rozpędziłam, ze już ja
pozszywałam i........ przymierzyłam. Buuuuu Zobaczcie co mi wyszło -
http://voila.pl/nxy8j/index.php?2

http://voila.pl/nxy8j/index.php?1

przeciez nie bedę chodzić z cy...mi na wierzchu. Kochane - może macie jakies
pomysły ????? - czy jednak musze ten dekold robic od nowa ??? Pozdrawiam
bardzo ciepluteńko. Doris

2. Data: 2006-05-25 07:20:04

Temat: Re: KONIEC PROBLEMU
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomysły ????? - czy jednak musze ten dekold robic od nowa ??? Pozdrawiam

Ananaski super! Gratuluję! Widzisz, że cierpliwość popłaca? ;) A co do białej,
to ja bym pruła.... W sumie to nie ma tak dużo, bo tylko do miejsca gdzie zaczął
się dekold. Pójdzie Ci raz dwa :) Wiem z doświadczenia, że czasem lepiej spruć i
zrobić od nowa i dobrze, niż siedzieć i kombinować. Takie jest moje zdanie.

Pozdrawiam Justyna

3. Data: 2006-05-25 08:34:09

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doris wrote:
> [...]
> - nie mogłam zrobic zdjęcia na sobie, bo "ni kto nie je doma" musiałabym
> czekac do soboty , a ja już chciałabym sie Wam pochwalic.

Superowe wyszły :) jak byś sie jeszcze kiedyś zniechecała do
czegokolwiek, to szybko nam powiedz, poradzimy ;) i bedziesz miała
świetny ciuszek, jak ten własnie :)
wogóle strasznie szybko CI poszło...ale pamietam tą 5:30.. hihih ja bym
tyle nei wysiedziała
Superowe :)

> [...]
> pomysły ????? - czy jednak musze ten dekold robic od nowa ??? Pozdrawiam

Chyba tez bym radziła spruć. Nie bedize dużo, a po co masz sie później
stresowac ze coś jest nie tak.
Ewentualnie jakiś topik pod spód, teraz modne jak coś spod spodu wystaje :)
A wogóle to mogę poprosić wzór na tą bluzeczke? :D
Pozdrówki

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2006-05-25 09:21:27

Od: " Gosia" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doris <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> - nie mogłam zrobic zdjęcia na sobie, bo "ni kto nie je doma" musiałabym
> czekac do soboty , a ja już chciałabym sie Wam pochwalic.

Ananaski - rewelacja!!!!
Ja ciągle mam na nie ochotę, ale nie mogę się zdecydować... może kiedyś

> [...]
> pomysły ????? - czy jednak musze ten dekold robic od nowa ??? Pozdrawiam

Ja też bym zrobiła dekolt od nowa, roborty nie jest tak dużo, a efekt będzie
pożądany, bo z kombinowaniem , to strata czasu, a efekt "naciągania" zawsze
jest widoczny

Pozdrawiam i powodzenia
Gosia

5. Data: 2006-05-25 11:30:41

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oto dzieło -
> http://voila.pl/nxy8j/index.php?3

sweterek wyszedł wspaniale i naprawdę zrobiłaś go bardzo szybko, gratulacje

> Ale u mnie, to nie może byc tak spokojnie - otóz mam następny problem -
mam
> nadzieje, że będziecie równie pomocne.

zgadzam się z dziewczynami, ja też bym spruła

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

6. Data: 2006-05-25 14:04:52

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwrócić , zrobić jako dekolt na plecach. Można też dorobić ażurek. Ola

7. Data: 2006-05-25 18:49:19

Od: "Doris " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo,bardzo goraco DZIEKUJĘ za słowa pochwały, tego mi trzeba było. No ale
nie było by tej bluzki gdyby nie WY - moje kochaniutkie - jak to miło
wiedzieć, że na tym swiecie sa jeszcze takie słodkie, miłe i chętne do pomocy
Istoty - pobudza mnie ta myśl do życia. Jeszcze raz gorąco dziekuje. A co do
tej bluzeczki ecru - to znowu macie racje (zreszta sama też tak myślałam)
teraz na spokojnie sobie to spruje i zrobie jak trzeba z przymierzaniem.
Oczywiście - pokaże Wam efekt końcowy. A tu podaje wzór do tej ecru:
http://voila.pl/29d3w/index.php?2
http://voila.pl/29d3w/index.php?1
Wykroju na bluzeczkę niestety juz nie mam, bo to był pożyczony - a zreszta
jak widać był nic nie wart.

Pozdrawiam ciepluteńko - Doris

8. Data: 2006-05-26 21:55:21

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doris " <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> http://voila.pl/nxy8j/index.php?3
> http://voila.pl/nxy8j/index.php?2
>
> http://voila.pl/nxy8j/index.php?1

Qrcze szybka jestes, slicznie wyszły ananaski, tez sie chce za nie wziasc
ale jakos ananaskow ostatnio mam chyba dosc(zrobilam serwete i jakos na
razie mi sie odechcialo) co do drugiej bluzki to tez wolalabym spruc, zawsze
jak cos mi nie pasuje to pruje serio, jakos tak poprostu jesli widze ze cos
jest nie tak to koniec musze spruc bo jak mnie cos nie lezy to mnie wkurza a
nie lubie kombinowac wole spruc chocby i 10 razy ale zrobic tak zeby potem
byc dumna ze swojego dziela hihihi :o) juz tak mam.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

9. Data: 2006-05-28 05:12:21

Od: "Doris " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny - szybko zrobiłam te ananaski, bo nie było w domu mojego męża, w
związku z tym - nie podawałam śniadanek, obiadków itd hi,hi,hi. Mój mąż sie
śmieje ze mnie, że zamiast zajmować sie nim - hi,hi - to ja " jakieś sieci
robie" hi,hi - ale potem podobam mu sie w tych "sieciach"
Ciekawa jestem jak u Was przedstawia sie problem "SIECI"
Pozdrawiam cieplutenko - Doris

topy na drutach
(xxx) I Komunia Swieta-obrazek
Len do haftu krzyżykowego