KPON..było...:Re: SamiSobie-prawo-mam pytanie

1. Data: 2001-08-04 13:48:34

Temat: KPON..było...:Re: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

"JC" <J...@t...de> schrieb im Newsbeitrag
news:9k9o6u$4o2$04$1@news.t-online.com...

> "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
/.../

> Zapoznajcie się z drukami sejmowymi nr 2654.
> --
> Leszek MARAŻEWSKI
> l...@c...pl

C.d. do sugestii P. Leszka Marażewskiego dot. wspólnych
działań pod kątem dyskusji mającej odbyć się w Sejmie 22 - 24 sierpnia
nad sprawozdaniami rządowymi dot. Praw ON w Polsce:

W K. P. O. N. czytamy m.in. w "Podsumowaniu" na str. 79 .:
Podkreślić należy także, że aby Karta nie była tylko teoretyczną deklaracją,
niezbędne jest ustalenie sposobu egzekwowania przepisów prawa dotyczącego
osób niepełnosprawnych oraz ustalenia ewentualnych sankcji za ich
nieprzestrzeganie. Brak sankcji za nieprzestrzeganie przepisów chroniących
osoby niepełnosprawne przed powstawaniem nowych społecznych i technicznych
barier, a także za nieprzestrzeganie konstytucji zasady niedyskryminacji, w
zasadzie uniemożliwia egzekwowanie praw przysługujących osobo
niepełnosprawnym.
Och te ręczne przepisywanie, jak w krajach trzeciego świata...Ufff!

Napisałem w:
___________________________

"JC" <J...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

> "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> Witam Panie Leszku.

/.../

> W krajach Unii za pogarszanie życia osobie niepełnosprawnej w sferze
> życia zawodowego jak i prywatnego grozi kara z kodeksu karnego.
> Jest to bardzo wyraźnie ujęte odpowiednim paragrafem wynikającym
> właśnie z takiej USTAWY i dot. całego terytorium danego państwa.
> Tylko skopiować.

/.../
________________________________

Kłania się więc Panie Leszku brak USTAWY

PRAWO OSOB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w Polsce.

A tak na marginesie to może wypadałoby poprosić o pomoc
polskie media w sprawie formatu w/w dokumentu (KPON)
bo jakże mamy dyskutować, wypracowywać coś wspólnie
skoro dokumenty dot. PRAW ON w Polsce zrobione są
tak, że uniemożliwia to analizę na naszym forum poszczególnych
ich części.

Jak to się więc ma do: "NIC O NAS - BEZ NAS?"

Aby nie być gołosłownym w swej krytyce dot. formatu w/w dokumentu,
służę wersją tekstową PRAWA OSOB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
w Niemczech, nowelizowanego 29. października 2000 i dostępną w internecie.

Jak to się dalej ma do "...społeczeństwa informatycznego", lansowanej
linii politycznej naszego kraju?
No piękny przykład odgórny jeśli chodzi o podstawowe tajniki
tworzenia plików *.dok
Może by "Góra" zaczęła od siebie dając przykład społeczeństwu co ta linia
polityczna oznacza?

Zbulwersowany JC.

pozdr. - Józek