KRAJMED - opinie, informacje

następny post »
From: "hronicus" <h...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: KRAJMED - opinie, informacje
Date: Mon, 10 Feb 2003 08:18:45 +0100

Czesc,
Szukam informacji o prywatnej klinice KRAJMED z Warszawy. Zajmuja sie
laryngologia. Na stronie http://www.krajmed.com.pl/ mozna znalezc wiecej
informacji o tej firmie. W skrocie, brzmi to dosc profesjonalnie. Lekarze
laryngolodzy ktorzy tam pracuja to dr. Marek J Krajewski i dr n med Pawel
Dobrzynski. Jako ze jestem chory na zatoki, i nie moge czekac na zabieg w
panstwowym zakladzie, zastanawiam sie powaznie nad wizyta w tej klinice.
Czy ktos z Was mial do czynienia z nimi? Czy mozecie napisac cos na temat
poziomu wykonywanych zabiegow? Czy ktos z lekarzy jacy bywaja na tej liscie
zna wyzej wymienionych panow doktorow i moze powiedziec cos na temat ich
profesjonalnego poziomu?
Zakladam tez ze pracuja w panstwowych szpitalach, moze ktos mi powie czy sa
to dobrzy specjalisci?
Pytam o to bo moj przypadek jest dosc skomplikowany, i nie chce oddawac sie
w rece ludzi ktorzy nie zjedli zebow na tym co robia.
Pozdrawiam
hronicus