KTO MA KUCHENKĘ GORENJE K 7710 W ??

1. Data: 2007-11-26 21:59:05

Temat: KTO MA KUCHENKĘ GORENJE K 7710 W ??
Od: Reddy <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ktoś może ma kuchenkę gazowo-elektryczną GORENJE K 7710 W? Czy może
inną ale marki Gorenje? Chcę to kupić ale boję się że będzie jakieś
dziadostwo...

Dzięki

2. Data: 2007-11-27 21:33:42

Temat: Re: KTO MA KUCHENKĘ GORENJE K 7710 W ??
Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reddy" napisał w wiadomości ...
Ktoś może ma kuchenkę gazowo-elektryczną GORENJE K 7710 W? Czy może
inną ale marki Gorenje? Chcę to kupić ale boję się że będzie jakieś
dziadostwo...
----------------
Ja mam, nie wiem czy akurat ten model, ale jestem zadowolona. Zapalarka
działa dużo lepiej niż w mojej poprzedniej Amice. Nie mam się do czego
przyczepić.
pzdr
Magda

Napowietrzacz pod prysznic ?
....technika czyszczenia
Tabletki Calgonit - od kogo na Allegro kupic?
zdalne podglad kamer / zdalne sterowanie ogrzewaniem itp.
Kula piorąca - co to jest?