Kabaczki - co pysznego da sie zrobic?

1. Data: 2003-08-12 21:20:31

Temat: Kabaczki - co pysznego da sie zrobic?
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zrobiłam ostatnio leczo i pomyślałam ze na pewno cos fajnego z samych
kabaczków da się zrobić tylko nie wiem co. Poczytałam wcześniej o cukini,
skopiowałam i pewnie cos z tego zrobię, a co z kabaczkami? pomóżcie!

--
Dziękuję i pozdrawiam

tygrysek / Bożena /

1. Data: 2003-08-12 21:54:39

Temat: Re: Kabaczki - co pysznego da sie zrobic?
Od: "olka" <o...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam ostatnio leczo i pomyślałam ze na pewno cos fajnego z samych
> kabaczków da się zrobić tylko nie wiem co. Poczytałam wcześniej o cukini,
> skopiowałam i pewnie cos z tego zrobię, a co z kabaczkami? pomóżcie!

zrob z nich placki takie jak sie robi z ziemiakow mozesz je zrobic na ostro
z pieprzem i sola lub na slodko z cukrem i szczypta soli.

pozdrawiam olka

1. Data: 2003-08-12 22:04:13

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kabaczków da się zrobić tylko nie wiem co. Poczytałam wcześniej o cukini,
> skopiowałam i pewnie cos z tego zrobię, a co z kabaczkami? pomóżcie!

Witam! Kiedyś robiłam nadziewane kabaczki. Kroisz wzdłuż na pół trochę
wydrążasz i nakładasz farsz taki jak do gołąbków, podlewasz wodą i gotujesz na
małym odniu pod przykryciem, do tego sos pomidorowy. bardzo delikatne w
smaku.pzdr.

1. Data: 2003-08-12 22:44:06

Od: b...@o...pl (Bacia) szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Tak jak niżej zrób nadziewane farszem mięsnym lub tylko warzywnym np.
papryka, pomidor, ser żółty albo pieczarki ,ser, papryka
Możesz nałożyć też ser feta lub twaróg z przyprawami.
Zrób też zasmarzane krązki kabaczka w bułce lub w śmietanie.

Beata

1. Data: 2003-08-13 09:13:54

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam bigos z kabaczka:
podgotowany kabaczek w kostkach, podsmażona na oliwie cebulka, krojone
pomidory, sól, pieprz - poddusić (można dodać kiełbasy jak ktoś jada takie
rzeczy). Pycha i lepiej strawne niż kapucha
koneserka
Użytkownik "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bhblhb$a5o$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-08-13 10:49:15

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Aug 2003 23:20:31 +0200, "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA
SPAM)@gazeta.pl> wrote:

>Zrobiłam ostatnio leczo i pomyślałam ze na pewno cos fajnego z samych
>kabaczków da się zrobić tylko nie wiem co. Poczytałam wcześniej o cukini,
>skopiowałam i pewnie cos z tego zrobię, a co z kabaczkami? pomóżcie!

Mam ksiazke o dyniowatych w ktorej pisze, ze wlasciwie to co mozna z
cukini mozna i z kabaczka. Roznica taka, ze kabaczka trzeba obierac a
cukini jak mloda - nie.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-08-13 11:05:25

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zrobiłam ostatnio leczo i pomyślałam ze na pewno cos fajnego z samych
> kabaczków da się zrobić tylko nie wiem co.

Zupę z kabaczków:

dużą cebulę posiekać i podsmażyć w garnku na oliwie z oliwek, pod koniec
oprószyć łyżką dużą mąki, trochę jeszcze podsmażyć, aby mąka zaczęła się
zasmażąć na jasnożółty kolor.
Na to wsypać kabaczka wcześniej obranego i pokrojonego w gruba kostkę..
Chwilę podsmażać mieszając, zalać wrzątkiem (zupa ma byćgęsta), przykryć i
gotować aż kabaczek będzie miękki.
Zupę doprawić solą pieprzem i dużą ilością słodkiej papryki. Można dać
kostkę warzywną rosołową, czosnek, oraz zabielić śmietaną.
Podawać z grzankami czosnkowymi, a zupę posypać zieleniną.
Jest prosta, ale bardzo smaczna.

-----------
Kabaczek jest bardzo smaczny z grilla.
Trzeba go pokroić w plastry ok 1,5 cm. Natrzeć oliwą doprawioną suto
czosnkiem, solą, ostrą papryką i przyprawą grillową, posypać sezamem i
opiekać całe, lub pokroić i dodać do szaszłyków.

-------
Dodaję w sezonie kabaczek lub cukinię pokrojone w kostkę do zup, zamiast
ziemniaków. Trzeba tylko wrzucać pod koniec gotowania, żeby się nie
porozpadały.

Sowa

1. Data: 2003-08-14 07:33:08

Temat: Odp: Kabaczki - co pysznego da sie zrobic?
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedzi.
Chyba zaczne od przpisu Sowy na zupę :-), potem ...itd

pozdr
tygr

1. Data: 2003-08-20 23:53:34

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam smażone w panierce takiej jak na schabowe:
obierz kabaczki ze skórki, pokrój w talarki (ok 1 cm). posól., obtaczaj
kolejno w mące, jajku,bułce tartej. Smaż na oleju.

Dla mnie pycha-pozdrawiam(misia31)

1. Data: 2003-08-21 06:34:21

Od: "kac" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

misia31 wrote:
> Polecam smażone w panierce takiej jak na schabowe:
> obierz kabaczki ze skórki, pokrój w talarki (ok 1 cm). posól.,
> obtaczaj kolejno w m?ce, jajku,bułce tartej. Smaż na oleju.
>
> Dla mnie pycha-pozdrawiam(misia31)

albo nie obtaczaj, tylko posmaruj olejem (może być z rozgniecionym
czosnkiem), ułuz na ruszcie i wstaw do piekarnika (ok. 150 C) lub na
grila.

Pychotka

pomidory konserwowe
Serek homogenizowany - domowa metoda?
OT jednak nie całkiem do wszystkich
kładzione? a może nie do końca...?
Książki o historii kultury kulinarnej (długie)