Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "wojtusj" <w...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Kabina Pabolo1 KABI - rozbita szyba
Date: Wed, 11 Aug 2004 08:21:11 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 22
Message-ID: <cfcdos$rf3$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: yb107.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1092205148 28131 80.55.235.107 (11 Aug 2004 06:19:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Aug 2004 06:19:08 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:43747
Ukryj nagłówki
Witam
Mam do szanowych grupowiczow pytanie na temat reklamowania u producenta
samoistnie peknietej szyby w kabinie prysznicowej
Posiadam kabine firmy KABI model Pablo1 - szklo mrozone. Po 11 miesiacach
od zakupu, a 9 msc od rozpoczecia uzytkowania, rozsypala sie szyba w
drzwiach od kabiny. Dodam, iz nie bylo to uszkodzenie mechanicze (nikt jej
nie stlukl), poprostu w pewnym momencie trzasnelo i szyba rozsypala sie po
calej lazience (cale szczescie nikt sie wtedy nie kapal, ale zona akurat
byla w tym momencie w lazience i niezle sie wystraszyla). Niestety producent
nie chce uznac mojego zgloszenia reklamacyjnego, twierdzac, ze nie uznaja
zgloszen reklamacyjnych na szyby i proponuje mi odplatny montaz nowej szyby.
czy ktos z grupowiczow mial juz przypadek rozbicia sie szyby w kabinie
prysznicowej firmy KABI badz innej. Czy udalo sie wam wyegzekwowac u
producenta wstawienie nowej szyby w ramach gwarancji.
Wojtek Jablonski
|