Kącik Felicji

1. Data: 2007-06-20 16:48:02

Temat: Kącik Felicji
Od: Marzisc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie drogie grupowiczki!!!

Wczoraj odkryłam coś baaaardzo ciekawego!! Przeszukałam grupę ale nikt
jeszcze o tym nie pisał. Otóż moja wiadomość dotyczy grupowiczek z
Sosnowca i okolic. Na ul. Targowej 9 w Sosnowcu powstał sklepik-
galeria "Kącik Felicji" w którym można dostać akcesoria do haftu,
decoupage, art. pasmanteryjne, a także maszyny do szycia i inne
robótkowe pierdółki :-) ale najważniejsze że organizowane są różne
kursy, a w każdy czwartek spotykają się tam wszystkie osoby
natchnione, czyli uwielbiające robótkować :-) Jest tam też galeria
obrazków i nie tylko. Jak dowiem się więcej napiszę oczywiście. Mają
stronkę internetową ale niestety jeszcze w budowie, a adres jej:
www.dream-art.com.pl Polecam i oczywiście zapraszam bardzo serdecznie,
może się tam spotkamy w któryś czwarteczek.. normalnie jak na obiadku
czwartkowym :-) Bardzo się cieszę z tego Kącika.
Ostatnio nachodzi mnie na tworzenie jakiś ozdóbek z koralików, może w
kąciku powstanie kiedyś sklepik z koralikami i akcesoriami do
wykonania biżuterii.

W każdym razie ja jutro się tam wybieram około 16 i opowiem jak było,
no chyba że ktoś z Was też się pojawi.

Pozdrawiam cieplutko~~

Marzisc :*

2. Data: 2007-06-22 06:42:58

Temat: Re: Kącik Felicji
Od: Brzydula13 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 18:48, Marzisc <m...@i...pl> wrote:
> [...]
> wykonania biżuterii.
>
> W każdym razie ja jutro się tam wybieram około 16 i opowiem jak było,

Jestem z Sosnowca, a nie wiedziałam o czymś takim. Zrelacjonuj proszę
wizytę, napisz co i jak :)

3. Data: 2007-06-22 16:42:16

Od: Marzisc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i wczoraj zalało mnie i 2 godziny z pracy jechałam... masakra..
ulewa, rzeki na drogach, drzewa połamane... a tak bardzo chciałam
iść :-(

Ale następnym razem to już muszę!!!

Buziaki

moje nowe robótki :)