Kacze cycki

91. Data: 2017-11-01 18:37:52

Temat: Re: Kacze cycki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Ale dlaczego myślałaś, że to ja oceniam?
> Przecież napisałem,

LOL
,,Przecież napisałem" ?

> że wszyscy wiedzą.

Bardzo mało wiedzą jak widać :-)

> Rybka ością stanęła i kłuje :-)

Te żale nie do mnie. Nie pomogę.

--
XL

92. Data: 2017-11-01 18:38:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
dan005.jpg
owano-zbudowac-w-warszawie-juz-w-1936/

> Ależ jesteście zabawni...
> Wszyscy rżnęli równo z USA, Polacy, Rosjanie i reszta Europy!
>
> Manhattan:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Municipal_Bu
ilding

> To niby co - amerykańce nam zaprojektowali PKiN i Świątynię Opaczności
> (sic!)?

Koniec wykładu.

--
XL

93. Data: 2017-11-01 18:43:49

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 18:37, XL pisze:

> Bardzo mało wiedzą jak widać :-)

Wiedzą wystarczająco dużo,
nikomu się już nawet nie chce boksować.

> Te żale nie do mnie. Nie pomogę.

Zabawny jest Twój upór w przekonywaniu
świata, że masz rację.
Wystarczy zabrać głos w jakimś wątku i pojawiasz się
prawie zawsze z jakąś bzdurą, której bronisz zawzięcie.
Powodzenia w odbijaniu piłeczki.

94. Data: 2017-11-01 19:07:57

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2017 o 16:07, XL pisze:

> Choć jedną. Tylko takie były. Można było jeszcze tylko w Moskwie - jak Ty.

Gówno wiesz, gdzie się uczyłem głupia babo!

> Nie miałam innego wyboru - za granicą mogły studiowac tylko dzieci
> zasłużonych komunistycznych dygnitarzy. Mnie by nie puszczono - ojciec za
> mało się zasłużył ,,władzy", wolał ludziom, przez co dygnitarskiego szczebla
> nie miał szans dosięgnąć :->

Kolejny nieudacznik z dorabianą ideologią.

> Jak widać to proradziecki, wychowany w Pałacu RADZIECKIEJ Kultury "motłoch
> do dziś w Polsce na oświeconych pluje.

No to na Ciebie nie napluje, spoko!

> Dla WAS to byli ,,żołnierze", dla nas najeźdźcy.

Nie popierdoliły Ci się apostrofy, "Jaśnie Oświecona"?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

95. Data: 2017-11-01 19:34:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cef pisze:

> Wiedzą wystarczająco dużo,
> nikomu się już nawet nie chce boksować.

Boksować. Wiem, eufemizm taki.
Ale nie każdy eufemizmy rozumie.

Jarek

--
Próżnoś repliki się spodziewał
Nie dam ci prztyczka ani klapsa

96. Data: 2017-11-01 21:11:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Gówno wiesz, gdzie się uczyłem głupia babo!

> Kolejny nieudacznik z dorabianą ideologią.

> No to na Ciebie nie napluje, spoko!

> Nie popierdoliły Ci się apostrofy, "Jaśnie Oświecona"?

Widzę, że emerytura Ci ostatnio bardzo zmalała.

--
XL

97. Data: 2017-11-01 22:12:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski

> Pewnie ten sam, który wcześniej z pierogiem na głowie wykładał nową
> szkołę fortyfikacji miast frontowych, polegająca na budowaniu traktów
> zamiast wałów zaporowych.

Pewnie ten sam.
https://niepokoje.wordpress.com/2013/01/

--
XL

98. Data: 2017-11-02 11:47:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Jarosław Sokołowski

> Pewnie ten sam.
> https://niepokoje.wordpress.com/2013/01/

A tutaj przykładowe bzdury, którymi karmi się Polaków do dziś, czego efekty
obserwuję także w tej grupie, wielbiącej sowieckie kupy rozrzucone nie
tylko w Warszawie, lecz w całej Polsce:

http://sekretywarszawy.pl/trasa-w-z#comment-1854

Poniżej zamieszczam kopię mojego komentarza wpisanego przed minutą pod ww.
bzdurami. Ciekawe, czy się ukaże:

,,Bzdury, tragiczne, komunistyczne, propagandowe bzdury! Trasa W-Z od
początku, czyli od Powstania Warszawskiego, jest zaplanowanym i nakazanym
przez Sowietów szlakiem dla ewentualnego przejazdu i wjazdu do miasta
sowieckich czołgów - uniemożliwia budowe barykad, gdyby Polakom znowu
zachciało się wolności! Wiele takich tras powstało w Polsce, w największych
miastach. Stanowiły taktyczne zabezpieczenie dla ewentualnych działań
wojskowych. Tłumaczenie ich powstania względami ambicjonalnymi w stronę
wielkomiejskości, nowoczesności itp. bzdury zakrawają na kpiny z myślacych
Polaków i krwawej komunistycznej historii!!!
Warszawa przed wojną i komuną była jednym z najlepiej rozplanowanych miast
w Europie. Trasa W-Z, (i wyburzenie pod jej budowę całych kwartałów), Pałac
(sowieckiej) Kultury i Plac Defilad (a raczej lądowisko wojskowe) przed nim
oraz dziesiątki innych tego typu komunistycznych ,,sztandarowych inwestycji"
to gwałt na tym pięknym niegdyś mieście i na innych miastach Polski. Proszę
więc nie traktować Polaków jak idiotów, którzy nie rozumieją własnej
historii.
PS. A spróbujcie tylko nie zamieścić tego komentarza. W usenecie
zamieszczam jego treść i link do Waszego kłamliwego, piewczego dla komuny,
artykułu."

--
XL

99. Data: 2017-11-02 12:00:05

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-02 o 11:47, XL pisze:
> XL <i...@g...pl> wrote:

> PS. A spróbujcie tylko nie zamieścić tego komentarza.

No, prawdziwa Polka Walcząca!

100. Data: 2017-11-02 12:11:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Też nigdy nie potrafiłem zrozumieć radka Sikorskiego w tym jego
> spóźnionym zapale do burzenia Pałacu Kultury. I mnie "radzieckość"
> w otoczeniu długo dotykała i drażniła, ale drażnić przestała, gdy
> tylko przestała być radzieckością, a stała się śladem historii.

W ogóle burzenie jakiejkolwiek pracy ludzkich rąk, choćby i radzieckich,
która dobrze spełnia swoje funkcje i w dodatku nieźle wygląda, to jakieś
chore rozumienie godności narodowej i przyzwoitości.

> W tym całym socrealizmie architektonicznym zawsze najgorsza była
> nazwa i powiązania, a poza tym styl jak styl. Podobne bywały już
> wcześniej. Nowa Huta też jest całkiem dobrym założeniem urbanistycznym,
> na ludzką miarę. MDM również.

Przede wszystkim są w ogóle w _jakimś_ stylu, wybudowane z szerszym
zamysłem, z głową. Teraz łata się każdą dziurę między już istniejącymi
budynkami, zagospodarowuje się każdą pozostałą jeszcze wolną przestrzeń
w mieście, najlepiej w centrum, i niestety nie zawsze to wygląda
szczęśliwie. Naćpane tych budynków niemal jeden na drugim a każdy inny.
Mamy we Wrocławiu kilka takich koszmarków, ani to ładne, ani
funkcjonalne, szkoda gadać.

> Mnie z tego nowego otoczenia najmniej leży ten, który akurat nie jest
> biurowcem, lecz budynkiem mieszkalnym. A u ludzi wzbudza zachwyt. Mnie
> też tysiąc razy tłumaczyli, że zachwyca -- a nie zachwyca.

A nie wiem, który tam powinien zachwycać. Jest ich tam kilka, każdy z
innej beczki.

Ewa

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?