Kacze cycki

121. Data: 2017-11-02 23:33:42

Temat: Re: Kacze cycki
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 01:30, Akarm pisze:

> Ja też nie wiem. Tym bardziej, że to budynek wzorowany na
> przedwojennym projekcie Świątyni Opatrzności Bożej autorstwa Bohdana
> Pniewskiego.

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Światynia to co innego. Wg mnie Świątynia
to cmentarz do darmowych pochówków ludzi po uważaniu.

--
animka

122. Data: 2017-11-02 23:37:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-01 o 11:38, Wiesiaczek pisze:

> Masz coś z głową?
> Co na to Twój lekarz?

Fajne zabawy za komuny robili co sobotę czy niedzielę pod PKiN-em. Tam
jest duzo miejsca dla ludzi, duży parkiet ;-)

--
animka

123. Data: 2017-11-02 23:54:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-02 o 12:16, FEniks pisze:

> W centrum żaden ciucholand nie rzucił mi się w oczy, natomiast
> porażająca jest ilość wszelkich kawiarni, restauracji, restauracyjek,
> barów itd. I dobrze.

Taaa, z krzesełkami i stolikami na dworze obok przejeżdżającuch
autobusów na ogół (np. Nowy Świat). W takim smrodzie.
> A skoro na osiedlach tyle jest ciucholandów, to widocznie takie jest
> zapotrzebowanie. Też dobrze.
>
> Ewa

Na Marszałkowskiej też jest sporo. W środku zalatuje stęchlizną.

--
animka

124. Data: 2017-11-02 23:57:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-02 o 14:50, Akarm pisze:

> Wieżowce w stylu art deco zaczęły powstawać w USA na początku XX
> wieku, w Polsce za takie projekty architekci zabrali się w latach
> trzydziestych. Niestety, w USA ani w Polsce nikt wtedy nie
> przypuszczał, że to jest socrealizm.
> Jak widać, Stalinowi spodobały się takie wieżowce tak bardzo, że w
> latach czterdziestych trochę ich w Moskwie wybudowali.
> Warszawski PKiN jest zupełnie inny, niż budowle moskiewskie, to
> zauważy każdy, nawet dziecko. Nasz PKiN przypomina Świątynię
> Opatrzności Bożej Bohdana Pniewskiego a przy tym jest smukły, niczym
> Wieża Niepodległości Juliusza Nagórskiego.

Chyba nigdy tej świątyni nie widziałeś. Ma kształt kulisty i nie jest
tak wysoka i smukła,

--
animka

125. Data: 2017-11-02 23:59:21

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-02 o 15:59, Wiesiaczek pisze:

> [...]
>
> Ty jesteś bardziej pojebana niż Macierewicz :)
>
> Chociaż pamiętam reportaż w TV (1 kwietnia ale roku nie pamiętam), o
> awaryjnym lądowaniu rejsowego samolotu Tu-134 właśnie na PL. Defilad :)

:-D

--
animka

126. Data: 2017-11-03 00:09:45

Temat: Re: [OT] [NTG] Re: Kacze cycki
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
> Zmieścisz się, śmiało.
>
> Jarek

Popłakałam się ze śmiechu :-)

--
animka

127. Data: 2017-11-03 02:12:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
>
> Zmieścisz się, śmiało.

O tak. I tzw. ,,białe plamy" na prl-owskich mapach to nie były bazy
stacjonujących sowieckich wojsk, tylko wesołe miasteczka dla okolicznej
ludności.
LOL

--
XL

128. Data: 2017-11-03 09:30:23

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 02:12, XL pisze:

> O tak. I tzw. ,,białe plamy" na prl-owskich mapach to nie były bazy
> stacjonujących sowieckich wojsk, tylko wesołe miasteczka dla okolicznej
> ludności.
> LOL

no, może nie wesołe miasteczka ale dobry punkt zaopatrywania się we
wszystko - od "sała" w puszkach po cysterny benzyny a jak kto
potrzebował kałacha to też kupił...
pozdr
Stefan

129. Data: 2017-11-03 10:21:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> no, może nie wesołe miasteczka ale dobry punkt zaopatrywania się we
> wszystko - od "sała" w puszkach po cysterny benzyny a jak kto
> [...]

Widzę, że tu cała grupa tęskniących za sowieckim ,,dobrem". Boszsz, nie
wiedziałam, gdzie się obracam...

--
XL

130. Data: 2017-11-03 10:26:19

Temat: Re: [OT] Re: Kacze cycki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 22:48 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Haha, to jest Twoja żonka? Troskliwy jesteś ;-)
> Uważam, że każdy powinien jeść czego jego organizm się domaga. Raz można
> mieć ochotę na czekoladę. a jak nie na czekoladę to na bigos ze
> schabowym ;-)

:)
Czekolada poprawia samopoczucie!
Jeśli nie chce czekolady, może spalić biustonosz w proteście - taka rada
grupowego mądrali.

--
Trefniś

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?