Kaczence

1. Data: 2001-04-24 16:55:54

Temat: Kaczence
Od: "adajan" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy w oczku moga byc cale zanuzone,czy wybija nad powierzcnie wody.
Ile cm. pod woda mozna je wsadzac

pzdr
adajan

2. Data: 2001-04-25 06:42:07

Temat: Re: Kaczence
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w oczku moga byc cale zanuzone,czy wybija nad powierzcnie wody.
> Ile cm. pod woda mozna je wsadzac

U mnie niektóre są do 5 cm pod wodą (góra doniczki) i rosną, kwitną,
rozmnażają się.
Nie zauważyłem aby głębokość sadzenia (od +5 do -5 cm) wpływała znacząco
na rozwój i obfitość kwitnienia.

Krzysztof

3. Data: 2001-04-29 22:00:57

Od: "leslaw" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile cm. pod woda można je wsadzać

Krzysztof odpowiedział:

U mnie jak wyżej, aczkolwiek w podobnych warunkach w wodzie jedna kępa miała
najpierw kwiaty potem liście a druga wyraźnie odwrotnie. Wczoraj dostałem
odmianę biało kwitnącą
Według Buczackiego głębokość wody od 0 do 15 cm
pozdrawiam coraz cieplej
Lesław

pod rozwagę ścinającym drzewa
topola nie tylko na opał