Kaczkobator

11. Data: 2017-05-22 11:41:11

Temat: Re: Kaczkobator
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 10:27:32 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> No właśnie jedni piszą że 2x dziennie, inni że 4x dziennie,
> czy to jest często? Pewnie kwestia subiektywna...

Nie wiem, ale pamietam ze kwoka kurczakowa dosyc czesto tam se gmyrała, co
przychodzilem do chlewika to widzialem ze obraca dziobem te jajka.

Nie wiem, nie znam sie, ja bym sie nie podjął takiej akcji :)

12. Data: 2017-05-22 12:20:25

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> porady praktyczne
znalezc kogos kto trzyma kury czy kaczki i podlozyc tego nieboraka uprzednio
zazanaczajac ze to on.
zaznaczyc zeby gospodarz oddal jajeczko po uplywie terminu, ze sie niby nic
z tego nie urodzilo bo tak zapewne bedzie.
ale jakby sie jednak udalo to nie zapomnij opisac co i jak.
thx

13. Data: 2017-05-23 14:38:27

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 12:20, abn140 pisze:

> zaznaczyc zeby gospodarz oddal jajeczko po uplywie terminu, ze sie niby nic
> z tego nie urodzilo bo tak zapewne bedzie.

Urodziło?
Z jaka?
Chyba wykluło.

Odchwaszczenie trawnika