Kaczyński uwodziciel

1. Data: 2016-12-18 17:32:26

Temat: Kaczyński uwodziciel
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czym uwodzi Kaczyński lud ?
Wiadomo na czym stoimy, narcystyczne zaburzenia osobowości, manipulat, brak empatii,
nie podoba się komuś jego poezja to podpali Rzym, tfu program polityczny to podpali
Polskę. Idą do niego ludzie z niepewnym poczuciem wartosci, bo wtenczas sie im
słodzi, wazelinuje, oni tez wazelinują i słodzą i czują się nadeci wbrew temu co
prezentują, z mojego słownictwa "zadęciodupie" czyli próżność.
Narcyz uwodzi i Kaczyński to uwodziciel, a my widzimy pocałunek patologii.
Napewno uwodzi kasą, wyjmując ją uwodzonym z kieszeni i machając pieniędzmi
twierdzi... zobacz dam ci kasiorę...,. Lud jest zachwycony, dostaną kasiorę, ach co
za donżuan, prawdziwy uwodziciel...głupich kretynów.

Druga rzecz czym uwodzi, kochanek musi też dać komuś to czego on pragnie, by go
rozkochać w sobie.
A kochanka ma problemy z poczuciem wartości, ciągle coś jej nie wychodzi, ciągle coś
pluje, ciągle coś potłucze, już ludzie mówią, ale nieudacznica potworna i tu wkracza
pocałunek patologii naszego Kaczyńskiego i szepce....to nie twoja wina kochana, za
tym wrogowie stoją, tak celowo robią aby ci nie wychodziło, spiskują, mają lobby aby
ci źle było, to nie wina twojego braku wykształcenia i nieporadności jak ci wróg
wmówić próbuje.....

Tym samym kochanka zamerdała z zachwytu rzęsami, bo ona czuje że to musi być prawda i
wkońcu znalazł się ten, na białym koniu, królewicz od Chrobrego, co dostrzegł że jest
wspaniała, tylko inni jej robią kuku i on zrobi z nimi porządek.

2. Data: 2016-12-18 17:41:35

Temat: Re: Kaczyński uwodziciel
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 17:32, Lord Gender pisze:
> Druga rzecz czym uwodzi, kochanek musi też dać komuś to czego on pragnie

Jakby nie mówić to Kaczyński to prawdziwy mąż stanu, w odróżnieniu od
Michnika, Lisa itp.

3. Data: 2016-12-18 17:51:11

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hitler też był wielki mąż stanu, a jaki Stalin wielki i zawsze plebs uwodzili swoim
populizmem.

4. Data: 2016-12-18 17:51:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 17:51, Lord Gender pisze:
> Hitler też był wielki mąż stanu, a jaki Stalin wielki i zawsze plebs uwodzili swoim
populizmem.

Hitler i Stalin to wy - lewizna i KOD ;-)

5. Data: 2016-12-18 17:56:39

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To my niszczymy demokracje i chcemy dyktatury jednej osoby ? To my zaatakowaliśmy
konstytucje i trójpodział władzy aby cała władza była w rękach partii, jak za komuny
było, jak za nazizmu było. Co historia nazywamy zamachem stanu tak u bolszewików i
faszystów przeprowadzonym aby wprowadzić dyktature.

6. Data: 2016-12-18 18:07:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 17:56, Lord Gender pisze:
> [...]
było, jak za nazizmu było. Co historia nazywamy zamachem stanu tak u bolszewików i
faszystów przeprowadzonym aby wprowadzić dyktature.

Taki trójpodział że cała władza miała być w rękach Rzeplińskiego

7. Data: 2016-12-18 18:32:55

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sądy są niezawisłe, prezydent, sejm( senat). Trybunał kontroluje jak sąd Najwyższy w
USA ustawy sejmu, lub co tam sobie prezydent ubzdura, jeśli nie wchodzą w kolizje z
konstytucją czyli wolą narodu to stępel i masz ustawę wprowadzoną w życie. Tak
wygląda demokracja. Dyktatura to niszczenie kontroli trój-władzy niezależnej,
prezydenta nie mamy, już 6 razy złamał konstytucje podpisując ustawy łamiące prawa
narodu w konstytucji. Został ten trybunał jest solą w oczach bo komuna to monowładza,
czyli co chce kaczyński to wszyscy wykonują, czyli powrót mamy komuny, zniewolenia
ludzi i skrajnym debilem są tacy jak ty bo wam też te ustawy odbierają prawa.

8. Data: 2016-12-18 19:40:33

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Czym uwodzi Kaczyński lud ?

Czarującym uśmiechem.

I komu to przeszkadza Rząd?