Kafelki - różne odcienie

1. Data: 2004-07-26 09:45:56

Temat: Kafelki - różne odcienie
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stało się :(

Kupiłam kafelki Opoczna, kasa A, z droższej półki. Położyliśmy je w łazience i po
zafugowaniu (jasna fuga) okazało się, że mają różne odcienie. Najgorsze jest to, ze
te różne odcienie są na ścianie frontowej i bardzo rzucają się w oczy.
Prawdopodobnie w cała jedna paczka była felerna. Ja nie wiem, jak to się stało, że
dopiero teraz to widać.
Może macie jakies pomysły (poza kuciem), żeby to zatuszować. Pewnie się nie da :(

A ta ściana fronotowa wygląda tak

J - jasne, C - ciemne, D - dekor (jasny)

JJJJJJJJ
CCCCCCCC
CCDCCDCC
JJJJJJJJ