Kafelki - z fugami czy bez?

11. Data: 2006-04-28 10:17:43

Temat: Re: Kafelki - z fugami czy bez?
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JacekG." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:e2sp9a$s53$1@inews.gazeta.pl...

> O gustach się nie dyskutuje.

To nie ja zacząłem dyskusję o ozdabianiu :)
pozdrawia

12. Data: 2006-04-28 10:23:45

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

II Artur II (Malawi Shop) napisał(a):
> Ponoc (gdzies o tym czytalem) im mniejsze kafelki tym szersza fuga. A im
> wieksze kafelki tym mniejsza fuga. Czy to prawda to nie wiem :-)

raczej kwestia gustu
(pomijam fakt stosowania szerokich fug np do klinkieru itp gdzie waska
fuga po prostu "nie lezy" :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

13. Data: 2006-04-29 17:56:37

Od: "Ghost" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jesli zakupisz plytki rektyfikowane (tzn celowo scinane i kalibrowane)
> mozesz w zasadzie nie stosowac fug jednak kazdy producent takich wlasnie
> plytek "po cichu" zaleca jednak stosowanie bardzo minimalnej fugi (np 1
> mm) poniewaz zapobiega zbieraniu sie brudu i plytki "nie plywaja".
> Radze nie kusic sie na niestosowanie fugi do plytek innych niz
> rektyfikowane.

Sprawdzilem, mam rectified-rectificado :-) Poniewaz nie maja zaokraglen na
brzegach to i tak z fugami niezapieknie by wygladaly...

14. Data: 2006-05-01 18:07:50

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost napisał(a):

> Sprawdzilem, mam rectified-rectificado :-) Poniewaz nie maja zaokraglen na
> brzegach to i tak z fugami niezapieknie by wygladaly...

to teoretycznie nie musisz stosowac fugi...
....ale.....
wielu specow (tych dobrych) ja zaleca.. ale....
wedle woli :-) - zebys potem nie zalowal ze musisz spedzac godzinki w
lazience i wyskrobywac brudzik :)

--
Pozdrawiam - T0SIA

plamy ze stearyny jak usunac ?
Srednia cena m2 w wwie
zepsuta lodówka - czyja wina?
biszkopt z crispa
Pocący się zbiornik z wodą w kompakcie...