Kalendarium spiżarniane?!!

1. Data: 2001-06-20 07:32:06

Temat: Kalendarium spiżarniane?!!
Od: "Edede" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Co roku mam ten sam problem: zabieram się do robienia zapasów na zimę w
chwili, kiedy akurat szczyt i pora na dane warzywa się kończą. No, może z
wyjątkiem ogórków i kapusty. Ale zawsze tak jest, że zaczynam się kopać po
lędźwiach widząc, że bobu/kukurydzy już nie zamrożę bo szczyt poza mną i
przedmioty mrożenia kiepskie i drogie. Zapominam o szczawiu do słoików,
koprze w soli i tak dalej. W każdym razie - nie dałoby się wykonać takiego
aktualizowanego na bieżąco /bo pory szczytowania zmieniają się w zależności
od pogody/ kalendarza? Może ktoś z tych świetnych stron kulinarnych?
Przypominałby, że właśnie jest szczyt truskawkowy i najwyższa pora zakupić
cukru, wygotować słoje i do roboty, bo za kilka dni będzie za późno.
NIe wiem jak inni, ale moja wdzięczność zapewniona. No i będę się czuł
zmobilizowany.

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-06-20 11:34:55

Temat: Re: Kalendarium spiżarniane?!!
Od: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edede <e...@d...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9gpjia$cbg$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> - nie dałoby się wykonać takiego
> aktualizowanego na bieżąco /bo pory szczytowania zmieniają się w
Wiecie, co? właśnie o tym samym myślałam, a może nawet stronkę, gdzie
gromadzilibyśmy przepisy, metody, rady itd.? Jejju, już widzę te przetwory
na półkach i moją szczęśliwa rodzinkę a nie smętne kilka słoików ocalałych z
Wielkiej Porażki i moje zaniżone poczucie wartości gastronomicznej... ;-)
POPIERAM. Dominika nieodmiennie i uparcie próbująca zapełnić spiżarkę
smakołykami w lśniącej oprawie.

1. Data: 2001-06-21 06:53:32

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edede" <e...@d...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> cukru, wygotować słoje i do roboty, bo za kilka dni będzie za późno.
> NIe wiem jak inni, ale moja wdzięczność zapewniona. No i będę się czuł

Dzieki Gieno zaa podsuniecie dobrego pomyslu. Juz sie za to biore!

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

kombiwar