Kalendarz prac w ogrodzie?

1. Data: 2003-03-09 11:07:46

Temat: Kalendarz prac w ogrodzie?
Od: "Piotr Jan Piguła" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Gdzie znajde kalendarz prac w ogrodzie, ale dokładny a nie taki ja w
czasopismach tam sa ogólne dane i to po łebkach. Ja szukam czegoś
konkretniejszego, może ktaos podpowie dtronke gdzie znajde cos ciekawego.

--
Belgrano
Akwarystyka i Lotnictwo

2. Data: 2003-03-09 11:35:55

Temat: Re: Kalendarz prac w ogrodzie?
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jan Piguła" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasopismach tam sa ogólne dane i to po łebkach. Ja szukam czegoś
> konkretniejszego, może ktaos podpowie dtronke gdzie znajde cos ciekawego.

Strony nie znam, ale zaczynając bawić się w ogrodnika kupiłam książkę "12 miesięcy w
ogrodzie" panów J.Hohne i P.G.Wilhelm. Często z niej korzystam, miesiąc po miesiącu
opisano podstawowe czynności wykonywane w ogrodzie. Każdy miesiąc podzielony jest na
ogród
kwiatowy i ozdobny, sad, warzywniak.

Pozdrawiam

Marta

3. Data: 2003-03-09 14:06:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message news:b4f8t0$l5q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> opisano podstawowe czynności wykonywane w ogrodzie. Każdy miesiąc podzielony jest

A co robisz, jak natura nie chce sie dostosowac do kalendarza?
Na przyklad zamiast wiosny jest ciagle zima? :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-03-09 14:38:14

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A co robisz, jak natura nie chce sie dostosowac do kalendarza?
> Na przyklad zamiast wiosny jest ciagle zima? :-(

Heh Michale... czepiasz się:-)
Oczywiście czekam.
Albo zaczynam wcześniej.
Tam nie ma przepisów w stylu : wziąć ćwierć wołu, kopę jaj...
Jestem typowym blokersem, mieszczuchem. Kiedy wciągnęła mnie wieś wiedziałam tylko,
że
"zielonym do góry".
Cały czas się uczę, a ta książka pomogła mi wiele razy. Znalazłam tam wiele
praktycznych
rad.
A czekając na wiosnę wysiewam, wysiewam, i jeszcze raz wysiewam...
Brakuje mi już parapetów:-(

pozdrawiam

Marta
(na południu dzisiaj było +10 stopni C)

5. Data: 2003-03-10 08:36:28

Od: "kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiedziałam tylko, że
> "zielonym do góry".> Cały czas się uczę, a ta książka pomogła mi
wiele razy. Znalazłam tam wiele praktycznych

Książki pisane przez Brytyjczyków są u nas średnio przydatne,
szczególnie dla początkujących

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

6. Data: 2003-03-10 08:45:34

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kamas.hw" <m...@w...pl> wrote in news:b4his2$ck$1@news.onet.pl:

> Książki pisane przez Brytyjczyków są u nas średnio przydatne,
> szczególnie dla początkujących

Jesli chodzi o mrozoodpornosc to na pewno, ale zasady zakladania grzadek,
kompostu, kompozycji kolorystycznych czy warunki konieczne do skielkowania
nasion to chyba raczej od panstwa nie zaleza :-P
Ja tam korzystam z ich ksiazek, oczywiscie z poprawka na klimat.
Pozdrowienia - Ewa Sz. stale poczatkujaca

7. Data: 2003-03-10 17:08:17

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamas.hw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> wiedziałam tylko, że
> wiele razy. Znalazłam tam wiele praktycznych
> >
> Książki pisane przez Brytyjczyków są u nas średnio przydatne,
> szczególnie dla początkujących

Autorzy to Niemcy.

Pozdrawiam

Marta

8. Data: 2003-03-10 17:10:13

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kamas.hw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Autorzy to Niemcy.
Być może sprawa byłaby jaśniejsza, ale nie umiem wklepać "umlautów".

9. Data: 2003-03-10 19:33:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Być może sprawa byłaby jaśniejsza, ale nie umiem wklepać "umlautów".

K'woli wyjaśnienia: zgodnie z nową niemiecką gramatyką/pisownią
umlauty można zastępować kombinacją litery umlaut oraz e, np.: ,,ae'',
,,ue'', itp.

Pozdrawiam,
Grzesiek

10. Data: 2003-03-10 20:40:15

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Polecam "Moj Ogrod",poradnik dla ogrodnika amatora,jest rowniez
kalendarz prac w ogrodzie.Tytul orginalu niemieckiego Der Garten.
Pozdrawiam Zdzichu K.

Marta Góra schrieb:

> Być może sprawa byłaby jaśniejsza, ale nie umiem wklepać "umlautów".

cięcie krzewow kwitnacych wczesna wiosna
gerbera
Tozsamosc kasztana
pnącza
Zabojcze kosiarki