Kalendarz za przepisy dla dzieci

1. Data: 2009-03-10 08:39:44

Temat: Kalendarz za przepisy dla dzieci
Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

na www.gotujmy.pl do konca marca trwa konkurs w ktorym do wygrania
jest 10 Kalendarzy Cecylki Knedelek. Kalendarz wygrywa 10 osob, ktore
dodadzą najwięcej przepisow kulinarnych dla dzieci.
Calosc:
http://www.gotujmy.pl/konkurskalendarz-za-przepisy-d
la-dzieci,artykuly,1894.html

Na chwilę obecną aby wejść do pierwszej dziesiatki trzeba dodać tylko
6 przepisow - wiec zapraszamy do udzialu,

pozdrowienia,

Gotujmy.pl

2. Data: 2009-03-10 15:41:00

Temat: Re: Kalendarz za przepisy dla dzieci
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com.
..
Witam serdecznie,

na www.gotujmy.pl do konca marca trwa konkurs w ktorym do wygrania
jest 10 Kalendarzy Cecylki Knedelek.

Zawsze marzyłam, żeby mieć kalendarz o d kwietnia do kwietnia, bo - mam
nadzieję - taki właśnie kalendarz jest nagrodą w konkursie. Mam
nadzieje, bo chyba tak poważny portal nie dawałby po pierwszym kwartale
kalendarza od stycznia do stycznia, który się był przed rozpoczęciem
roku nie sprzedał.

3. Data: 2009-03-10 18:31:09

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@g...com wrote:

> [...]
>
> Na chwilę obecną aby wejść do pierwszej dziesiatki trzeba dodać tylko
> 6 przepisow - wiec zapraszamy do udzialu,

Liczy się tylko ilość, nie jakość?
Wątpliwa przyjemność.
Sponsorzy płacą od wejścia na stronę i wszystko jasne.

Również pozdrawiam serdecznie.
akata

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

ser halumi raz jeszcze
Z Ikselką w temacie :-)
NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...