Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?

1. Data: 2007-06-05 20:55:35

Temat: Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?
Od: "P.W" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Małe pytanko. Na usg od takie kontrolne badanie i wyszło ze mam kamienie
żółciowe.Póki co nie mam żądnych objawów kolka itp.Inne badania w
porządku (no leciutkie stłuszczenie wątroby). dziś chirurg stwierdził ze
woreczek do usunięcia ( niestety konwencjonalnie - mam przeciwwskazania)
ale ze nie muszę sie spieszyć ze ma z rok a nawet 2. Zapytany o
możliwości rozpuszczenie stwierdził ze nie spotkał jeszcze żeby komuś
sie udało mimo leków rozpuścić wszystko. Jak to jest z tym
rozpuszczaniem ? udaje sie czy nie. Szczerze powiedziawszy jak by sie
udało uniknąć operacji było by miło( w sumie mam z rok na działania). A
jeszcze jedno są jakieś nie operacyjne metody osunięcia kamieni, googole
coś zeznaje ze można w trakcie gastroskopio podobnego badania.

2. Data: 2007-06-05 21:04:10

Temat: Re: Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.W" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miło( w sumie mam z rok na działania). A jeszcze jedno są jakieś nie
> operacyjne metody osunięcia kamieni, googole coś zeznaje ze można w

Na diecie optymalnej kamienie rozpuszczają się nawet do wielkości dużej
śliwki w przeciągu 2-4 miesięcy.
www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-06-05 21:11:36

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (no leciutkie stłuszczenie wątroby). dziś chirurg stwierdził ze woreczek
> do usunięcia ( niestety konwencjonalnie - mam przeciwwskazania)

Jakie masz przeciwwskazania do laparoskopii ??

Pozdrawiam
regen

4. Data: 2007-06-05 21:16:46

Od: "P.W" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "P.W" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
>>
> Jakie masz przeciwwskazania do laparoskopii ??
>
> Pozdrawiam
> regen

Cóż trafił mi sie kiedyś nierozpoznany wyrostek a raczej źle rozpoznany(
4 lekarzy rożne teorie ale nie wyrostek), I skończyło sie na dwóch
operacjach,zapaleniu otrzewnej ogolnie mam przecie przez cały brzuch -
chirurg stwierdzi ze to przeciwwskazanie). Stad teraz dość regularne
badania kontrolne raz do roku a usg raz na 2 lata :). bo mało nieszedłem
na druga stronę,

P.W

5. Data: 2007-06-05 21:30:18

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chirurg stwierdzi ze to przeciwwskazanie). Stad teraz dość regularne
> badania kontrolne raz do roku a usg raz na 2 lata :). bo mało nieszedłem

Rozumiem ,że chirurg spodziewa się zrostów w j. otrzewnej. Nasi
chirurdzy w takiej sytuacji ostrożnie rozpoczynają laparoskopię i
ewentualnie przechodzą do met. konwencjonalnej - co zdarza się niezmiernie
rzadko. Postaraj się znaleźć szpital w którym laparoskopia to standardowa
metoda cholecystektomii. Inna sprawa to wskazania do zabiegu przy
bezobjawowej kamicy (szczególnie jeśli ktoś obawia się powikłań)- ale na tym
się nie znam.

Pozdrawiam
regen

6. Data: 2007-06-05 23:05:15

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Jun 2007 23:04:10 +0200, Jurek wrote:

> Na diecie optymalnej kamienie rozpuszczają się nawet do wielkości dużej
> śliwki w przeciągu 2-4 miesięcy.

Ponadto odrastają włosy na łysinach, poprawiają się wady wzroku i nigdy
nie trzeba już nosić okularów, skóra staje się gładka, twarz nabiera
młodzieńczego wyglądu, w mięśnie wstępuje siła, a sylwetka przypomina
młodego Governatora (to akurat łatwe do sprawdzenia na fotkach Jurka, do
znalezienia w Sieci), odrastają obcięte ręce i nogi, wraca potencja, po
6 miesiącach diety pracodawcy nagle płacą 3 x więcej, nie ima się nas
katar, kaszel, HIV i napalm. Na tej diecie umysł staje się cudownie
sprawny i pozwala odpowiedzieć "przyczynowo" na każde, nawet
najtrudniejsze pytanie (odsyłaczem do wiadomej strony i cytatami z
książek, dotyczącymi zupełnie innej tematyki, niż zadane pytanie). Dieta
ta stanowi panaceum na wszystkie problemy trapiące ludzkość, nie tylko
choroby, tylko to cholerne lobby wykształciuchów zabrania ludziom wstępu
do krainy wiecznej szczęśliwości.

:D

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

7. Data: 2007-06-06 05:21:44

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

05.06.2007: Marek Bieniek wrote:

> Ponadto odrastają włosy na łysinach, poprawiają się wady wzroku i nigdy
> nie trzeba już nosić okularów, [...]

I Jurek i doktur Kwaśniewski noszą okulary. To jest najlepsze.

Jurek nie zna diety optymalnej, Kwaśniewski nie zna diety optymalnej.
Albo znają, tylko stosować nie umieją. Jurek na ten przykład pewnie dobrze
ją stosuje zarobkowo.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

8. Data: 2007-06-06 07:09:31

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 05 Jun 2007 22:55:35 +0200, na pl.sci.medycyna, P.W napisał(a):

> Jak to jest z tym
> rozpuszczaniem ? udaje sie czy nie.

Się udaje - poczytaj "Oczyszczanie organizmu" Małachowa, zastosuj zalecenia
i zachowasz woreczek, który jest dosyć istotny w trawieniu. Tylko pamiętaj,
że oczyszczanie to nie jest takie szybkie jak wycięcie i trzeba zmienić
kilka nawyków oraz zastosować pewną konsekwencję.
A lekarze nie są wyrocznią. Zobacz na takiego ministra zdrowia. Nałogowy
palacz, za kołnierz nie wylewa, wyhodował sobie syfa na płucach i taki chce
leczyć ludzi, żenuła.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

9. Data: 2007-06-06 07:31:33

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

06.06.2007: Trapez wrote:

> [...]
> palacz, za kołnierz nie wylewa, wyhodował sobie syfa na płucach i taki chce

To jak on żyje to oczywiście jedno, ale odbieranie mu tego, że wiele istnień
uratował, zanim został ministrem, to zdecydowane nadużycie.

10. Data: 2007-06-06 07:37:35

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jun 2007 07:31:33 +0000 (UTC), Mateusz Szczyrzyca wrote:

> To jak on żyje to oczywiście jedno, ale odbieranie mu tego, że wiele istnień
> uratował, zanim został ministrem, to zdecydowane nadużycie.

To nie jest nadużycie. To zwykła głupota.

Ten człowiek, czego by o nim nie mówić, zrobił w swoim czasie ludziom
wiele dobrego. Niezależnie od tego czy palił wtedy papierochy, czy nie.

m. (tez go nie lubię BTW)
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

15 sposobów na kurzajki - długie!!!
nietypowe osłabienie?
http://www.pillmarket.in fo/