Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?

11. Data: 2007-06-06 08:33:00

Temat: Re: Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest nadużycie. To zwykła głupota.
> Ten człowiek, czego by o nim nie mówić, zrobił w swoim czasie ludziom
> wiele dobrego. Niezależnie od tego czy palił wtedy papierochy, czy nie.

Niektórzy widać woleliby by leczył ich kretyn, byle wysportowany. A swoją
drogą mógł Religa swoją chorobę wykorzystać do propagandy antytytoniowej,
że hej.
--
Krzysiek, EBP
(Majewski) ...podniósł wydajność z jednego hektara

12. Data: 2007-06-06 08:37:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości

> A swoją drogą mógł Religa swoją chorobę wykorzystać do propagandy
> antytytoniowej,
> że hej.

Przeciez powiedzial publicznie, ze guz byl badany pod tym katem i nie jest
spowodowany paleniem tytoniu. Hm, jakos mi sie w to wierzyc nie chce.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

13. Data: 2007-06-06 08:59:46

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jun 2007 10:37:51 +0200, Iwona_s wrote:

> Przeciez powiedzial publicznie, ze guz byl badany pod tym katem i nie jest
> spowodowany paleniem tytoniu. Hm, jakos mi sie w to wierzyc nie chce.

Krzysztof potwierdzi mam nadzieję, że rak gruczołowy płuca nie jest w
takim stopniu powiązany z paleniem, jak płaskonabłonkowy. Takie są
fakty.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

14. Data: 2007-06-06 09:29:48

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 6 Jun 2007 07:31:33 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Mateusz
Szczyrzyca napisał(a):

> To jak on żyje to oczywiście jedno, ale odbieranie mu tego, że wiele istnień
> uratował, zanim został ministrem, to zdecydowane nadużycie.

Większośi chorób, w tym serca da się zapobiec profilaktyką oraz medycyną
naturalną do której należy oczyszczanie organizmu. Ale z tego nie ma kasy,
dlatego lekarze w życiu nie przyznają, że takie praktyki są pomocne.
Zarabia się na leczeinu, a nie na profilaktyce, a Religa zrobił tutaj dla
przemysłu medycznego świetną robotę, pokazując, że można chlać i jarać, a i
tak wykroją i po kłopocie. Co do ludzi, kórych uratował, to choroby serca
nie biorą się z niczego i te osoby zwykle same siebie doprowadziły do
takiego stanu. A zapłacili za to wszyscy podatnicy, nie ważne czy dbają o
siebie czy używają używek jak minister.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

15. Data: 2007-06-06 09:41:31

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

06.06.2007: Trapez wrote:
> [...]
> Co do ludzi, kórych uratował, to choroby serca
> nie biorą się z niczego i te osoby zwykle same siebie doprowadziły do
> takiego stanu.

Oh, really? Czyli te wady genetyczne serca i problemy z sercem, nawet u
zawodowych sportowców, to ewidentny spisek lobby lekarskiego? Idź teraz
do rodziców takich dzieci, co mają ten problem i im to powtórz.

> A zapłacili za to wszyscy podatnicy, nie ważne czy dbają o
> siebie czy używają używek jak minister.

Jeśli mówiłbyś o większości ludzi, to pewnie byś miał racje, ale rzadko
stosujesz kwantyfikatory szczegółowe, przez co piszesz krótko mówiąc, bzdury.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

16. Data: 2007-06-06 10:16:02

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 6 Jun 2007 09:41:31 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Mateusz
Szczyrzyca napisał(a):

> Oh, really? Czyli te wady genetyczne serca i problemy z sercem, nawet u
> zawodowych sportowców, to ewidentny spisek lobby lekarskiego? Idź teraz
> do rodziców takich dzieci, co mają ten problem i im to powtórz.

Nawet jak sa genetyczne, to gdzieś te geny musiały się popsuć, choćby przez
uszkodzenie materiału genetycznego przy chlaniu i paleniu czy choćby
nieprawidłowym jezeniu. Takie czynniki jak zanieczyszczone szczepionki czy
chemia w kosmetykach też są ważne. Nikt za bardzo nie dba aby temu
zapobiegać i wcale się nie dziwię bo człowiek to zwykle bydlę, który
przejmuje się zdrowiem dopiero jak niedomoże. A problemy z sercem u
zawodowych sportowców są hmm, często wybiegiem dyplomatycznym aby ukryć
prawdziwe źródło niedomagania :)

> Jeśli mówiłbyś o większości ludzi, to pewnie byś miał racje, ale rzadko
> stosujesz kwantyfikatory szczegółowe, przez co piszesz krótko mówiąc, bzdury.

Śłużbę zdrowia mamy na razie państwową, chyba, że coś się zmieniło.
Przynajmniej "ze mnie" składka jest odciągana.

17. Data: 2007-06-06 10:40:03

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jun 2007 12:16:02 +0200, Trapez wrote:

> Nawet jak sa genetyczne, to gdzieś te geny musiały się popsuć, choćby przez
> uszkodzenie materiału genetycznego przy chlaniu i paleniu czy choćby
> nieprawidłowym jezeniu.

Taaak. Płód w łonie matki chlał i palił. I jadł nieprawidłowo. Se pizzę
na telefon do macicy zamawiał:)

> Śłużbę zdrowia mamy na razie państwową, chyba, że coś się zmieniło.
> Przynajmniej "ze mnie" składka jest odciągana.

Nie widzę związku?...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

18. Data: 2007-06-06 10:55:26

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 12:16, Trapez <t...@p...wp.pl> wrote:

> Nawet jak sa genetyczne, to gdzieś te geny musiały się popsuć, choćby przez
> uszkodzenie materiału genetycznego przy chlaniu i paleniu czy choćby
> nieprawidłowym jezeniu.
> [...]

Proszę, nie wypowiadaj się w temacie, w którym ewidentnie nie jesteś
zorientowany. To żałosne.

Maja

19. Data: 2007-06-06 11:30:44

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż trafił mi sie kiedyś nierozpoznany wyrostek a raczej źle rozpoznany(
> 4 lekarzy rożne teorie ale nie wyrostek....

Nic dodać nic ująć ..... Jakbym słyszał naszego grupowego "medycznego
specjalistę" Marka Bieńka, który wypowiadał się parę postów temu:

> Nie mnie pytano, ale napiszę, że jeśli ktoś mówił o odkładaniu się
> kamieni żółciowych w naczyniach krwionośnych (!!!), to na pewno nie był
> lekarzem. Albo w ogóle ktoś tu kogoś wpuszcza w kanał :)

i jak widać po 20 latach doktoryzowania w uczelniach państwowych na
kierunkach medycznym, dowiedział się od kolegów grupowiczów ...

....iż cholesterol który odkłada się w postaci kamieni żółciowych, (po
ordynarnym wyrżnięciu woreczka żółciowego kiedy organizm zostanie pozbawiony
możliwości wydalania do dwunastnicy jego nadwyżki ) będzie się po prostu
odkładał w naczyniach krwionośnych.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

20. Data: 2007-06-06 11:34:35

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 6 Jun 2007 12:40:03 +0200, na pl.sci.medycyna, Marek Bieniek
napisał(a):

> Taaak. Płód w łonie matki chlał i palił. I jadł nieprawidłowo. Se pizzę
> na telefon do macicy zamawiał:)

Pisałem ogólnie, także o takich przypadkach, że płód jest uszkadzany przez
mamusię, która potem lamentuje, że ma chore dziecko.

> Nie widzę związku?...

Ja też nie.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl