Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?

51. Data: 2007-06-08 13:30:50

Temat: Re: Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?
Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> woreczek do usunięcia ( niestety konwencjonalnie - mam przeciwwskazania)
> ale ze nie muszę sie spieszyć ze ma z rok a nawet 2. Zapytany o
> możliwości rozpuszczenie stwierdził ze nie spotkał jeszcze żeby komuś
> sie udało mimo leków rozpuścić wszystko. Jak to jest z tym
> rozpuszczaniem ? udaje sie czy nie. Szczerze powiedziawszy jak by sie
> udało uniknąć operacji było by miło( w sumie  mam z rok na działania). A
> jeszcze jedno są jakieś nie operacyjne metody osunięcia kamieni, googole
> coś zeznaje ze można w trakcie gastroskopio podobnego badania.

Nie wiem czy już ktoś o tym pisał, bo nie jestem w stanie prześledzić
wszystkich odpowiedzi ze względu na małe dzieci. Z góry przepraszam jeśli
powtarzam kogoś, kto już o tym pisał i podaję przepis na czyszczenie wątroby:

Potrzebne są: termofor, oliwa z oliwek- &#189; szklanki, 1 grejfrut, 25 gram soli
gorzkiej ( można kupic w aptece, kosztuje około 1,70 zł). Jak nie masz
termoforu, to może być butelka plastikowa z gorącą wodą owinięta ręcznikiem &#8211;
do ogrzewania wątroby.
1. Zjedz śniadanie i obiad bez tłuszczu (bez masła, mleka i mięsa). Można
jeść chleb, kasze, kartofle, owoce do godz. 14. Po 14 nic nie pić ani nie jeść.
2. Przygotuj gorzką sól: do litrowego słoika wsyp opakowanie 25 gram soli i
wlej 3 szklanki przegotowanej wody. Wymieszaj.
3. O godz.18 wypij &#190; szkl. Soli ze słoika
4. O godz. 20 wypij &#190; szkl. Soli ze słoika
5. Można poleżeć i nagrzewać wątrobę termoforem
6. O godz. 21.45 odmierz pół szklanki oliwy z oliwek, wlej do półlitrowego
słoika, dodaj sok wyciśnięty z 1 grejfruta i wymieszaj.
7. O godz.22 wypij wymieszany sok na stojąco (&#8222;duszkiem&#8221;) i połóż się do
łóżka. Leż na wznak, termofor na wątrobę i zaśnij.
8. O 6 rano wypij &#190; soli ze słoika
9. O 8 wypij &#190; soli ze słoika
10. O 10 można już wypić sok albo herbatę i zacząć jeść

Koło południa sól zacznie działać. Nastąpią 2-3 wypróżnienia. Za pierwszym
razem zejdzie zawartość jelit, za kolejnym schodzą kamienie. Przy pierwszym
czyszczeniu będą wielkości pestek słonecznika, albo pestek wiśni, potem
większe. Mogą być koloru żółtego, zielonego, czarnego &#8211; różnie. Sól nie
powoduje uporczywej biegunki przez cały dzień.
Osoby z nadwagą chudną 3 - 4 kg. I znacznie poprawia się trawienie.
Oczyszczanie należy przeprowadzić 4 &#8211; 7 razy w ciągu roku (żeby oczyścić
wszystkie płaty wątroby), a potem powtarzać raz na rok.

Zamiast oliwy z oliwek może być olej kukurydziany (ale ma okropny smak), albo
zwykły slonecznikowy, to akurat nie ma znaczenia. W trakcie przeprowadzania
zabiegu może trochę pobolewać wątroba, mogą pojawić się nudności po wypiciu
oliwy - wtedy dobrze jest naszykować sobie zgnieciony ząbek czosnku i zamknąć
go w słoiczku. Przy nudnościach wąchać go co jakiś czas, to pomaga.

W zeszłym roku przeszłam kurację 5 razy z pozytywnym skutkiem.
O negatywnych skutkach ubocznych nic mi nie wiadomo, ale myślę, że nikomu nie
powinno zaszkodzoć wypicie zwykłej oliwy i soku z grapefruita.
Pozdrawiam, Tapta.

52. Data: 2007-06-08 17:24:00

Od: Eugieniusz <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapta wrote:

> [...]

> O negatywnych skutkach ubocznych nic mi nie wiadomo, ale myślę, że nikomu nie
> powinno zaszkodzoć wypicie zwykłej oliwy i soku z grapefruita.

Wszystko to zadziała o ile kamienie będą miały wielkość umożliwiająca
przepchanie się przez przewód i połączenie z dwunastnicą tego przewodu,
jak nie to może faktycznie boleć bardzo, skonczyć się na stole
operacyjnym :)
Ogólnie wg mnie lepiej jest czesciej jesc coś co zmusza do wydalania
zółci regularnie, co zmniejszy jej stężenie i pozwoli rozpuscic a
następnie całkiem małe kamyki poprostu wydalic drogą naturalną.
Ta szklanka oleju wlasnie jest czyms co zmusi woreczek do skórczu. Ale w
zasadzie kazda tlusta potrawa to robi mniej lub bardziej

53. Data: 2007-06-08 17:24:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie
> powinno zaszkodzoć wypicie zwykłej oliwy i soku z grapefruita.

Mam prosbe, czy moglabys ten tekst wkleic jeszcze raz, ale tak, zeby byl
czytelniejszy??? Gdzies jest problem z kodowaniem.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

54. Data: 2007-06-08 19:05:21

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr Endriu napisal:

> [...]
ones/index.htm

> Poswięcił by sie ktoś i przetłumaczył to na Polski, i wrzucił na
> Wikipedię....
>
> Jak widac w porównaniu do naszego rodzimego artykułu artykułu zawarte jest
> wnim dużo więcej treści...
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kamienie_%C5%BC%C3%B3%C
5%82ciowe

Chyba Cie rozczaruje, ale coz mowi sie trudno:)

Przebadano po wzgledem skladu chemicznego te "kamienie zolciowe" i wyniki
opublkowane zostaly w 2005 r, w czasopismie "Lancet":

http://curezone.com/forums/fm.asp?i=413022

Analiza chemiczna, nie potwierdzila, ze sa to kamienie zolciowe.

Ps. Moze ktos przetlumaczy tekst, bo ja niestety jestem w tej chwili dosc mocno
zajety.

Pozdrawiam.

55. Data: 2007-06-08 21:17:37

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Jun 2007 19:24:34 +0200, "Iwona_s" <i...@T...pl>
wrote:

Witam

>Mam prosbe, czy moglabys ten tekst wkleic jeszcze raz, ale tak, zeby byl
>czytelniejszy??? Gdzies jest problem z kodowaniem.

Na mojej stronie znajdziesz tą kurację.
Przechodziłem ją 8 razy z rewelacyjnym skutkiem.
Tutaj masz bezpośredni link:
http://dexterlabz.fm.interia.pl/files/Kuracja%20na%2
0oczyszczenie%20watroby.pdf

Pozdrawiam

Mariusz

56. Data: 2007-06-09 05:20:27

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ta szklanka oleju wlasnie jest czyms co zmusi woreczek do skórczu. Ale w
> zasadzie kazda  tlusta potrawa to robi mniej lub bardziej

Wychodzą kamienie wielkości kciuka, więc chyba wcale nie takie małe.
Tapta

15 sposobów na kurzajki - długie!!!
nietypowe osłabienie?
http://www.pillmarket.in fo/