Kamienne Kręgi Mocy

1. Data: 2000-01-10 18:11:39

Temat: Kamienne Kręgi Mocy
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne słyszeliście o Kamiennych Kręgach Mocy ......... dla
zainteresowanych coś ciekawego >>> ...........
........... " [...] Również ludzie w Europie tańczą wokół Kręgu Mocy.
Czyż to
nie zadziwiające zjawisko, że wizja pojedynczego człowieka rozprzestrzeniła
się za Wielką Wodę, aby znacząco wpływać na potomków tych, którzy kiedyś
również przebyli Wielką Wodę i zabrali Żółwią Wyspę (tak niektórzy Indianie
nazywają kontynent amerykański - przyp. tłum.) strażnikom tej Ziemi? Czyż
fakt ten już trochę nie świadczy o sile Świętego Kamiennego Kręgu?
Krąg Mocy jest jakby rodzajem mocnej trampoliny, z pomocą której możemy
połączyć się z energiami wszechświata. To szczególne miejsce, przy którym
możemy odnaleźć drogi pomocne ludziom w poszukiwaniu równowagi w swoim życiu
i harmonii z Ziemią. [...] " 1990 Sun Bear ( szaman ze
szczepu Chippewa )
Przełożyła Elke Michalik (Na podstawie: Sun Bear, Wabun Wind, Crysalis
Mulligan: Dancing with the Wheel. The Medicine Wheel Workbook, wyd. Bear
Tribe, Spokane. Wa. 1991.)
kontakty :
1. Koło zainteresowań kulturą Indian
"Stowarzyszenie Żółwi"
ul. Mickiewicza 23
82-400 Sztum
tel. (0-55) 2773980
fax. (0-55) 2773030
2. Leszek Michalik
ul. Chopina 7
82-400 Sztum
3. ... i ja nadawca tego listu - Tomaszek Ogrodnik t...@k...net.pl &
http://piapsat.piap.waw.pl/andrzej/osoby.htm
( nowicjusz jeśli chodzi o kulturę Indian ,ale "głodny" wiedzy z nią
związanej ) ; obecny również na ircx.pl.polskavege (serwer :
ircx.pl ) ;
pl.soc.wegetarianizm , pl.soc.zieloni ( serwer : news.tpnet.pl )
P.S.
Cytat pochodzi ze strony o kamiennych Kręgach Mocy (niestety nie mam
jej
adresu ponieważ przeglądałem ją z CD-ROM-u "Internet" 6 / 99 ).
"" Twórcy wegwiosek i folkowego życia w zgodzie z naturą - łączmy się by
być silniejszymi w realizowaniu swoich marzeń - przecież większość z nas mar
zy o domku (ew. tipi ) z ogródkiem Nie marnujmy życia na
zbytki . Jest tak wiele cudownie pięknych rzeczy do zrobienia . Idzie
wiosna . Zaplanujmy coś ... i .... niech się SERCE RADUJE z
realizowanych marzeń . ..... niech biały człowiek
naprawia krzywdy wyrządzone jego bliźnim i tej od której pochodzimy -
Matce ........- Ziemi
.... Do zobaczenia na ścieżkach naturalnego życia : ) , ( :

1. Data: 2000-01-11 07:03:31

Temat: Re: Kamienne Kręgi Mocy
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszek Ogrodnik napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Czyż to
>nie zadziwiające zjawisko, że wizja pojedynczego człowieka rozprzestrzeniła

Nie tylko za Wielką Wodą są kamienne kręgi. W Węsiorach k/Kartuz (pomorskie)
znajdują się kamienne kręgi pochodzące prawdopodobnie z kultury Wikingów.
Ale muszę przyznać, że ładowałem się chyba z pół godziny i nic. W tym roku
planuję na działce kamienny krąg pod ognisko - ciekawe jak będzie
promieniował na otoczenie?
Pozdrawiam Jurek

1. Data: 2000-01-17 06:42:35

Temat: Odp: Kamienne Kręgi Mocy
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@z...slupsk.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:85ekpb$qst$...@a...webcorp.com.pl...

W tym roku
> planuję na działce kamienny krąg pod ognisko - ciekawe jak będzie
> promieniował na otoczenie?

Kamienne kręgi ogniskują energię kosmiczną w swoim środku.
W Twoim przypadku nie powinieneś poddawać się napromieniowaniu w czasie gdy
ognisko płonie :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-18 08:32:01

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał(a) w wiadomości:.
>W Twoim przypadku nie powinieneś poddawać się napromieniowaniu w czasie gdy
>ognisko płonie :-).

Niestety, nie da się uniknąć promieniowania podczerwonego:-)))

ostrzerzenie przed drylok-iem
Zakwitła !
Re: Pasja - to brzmi dumnie !?
Storczyk