Kanalie

11. Data: 2019-01-16 15:49:15

Temat: Re: Kanalie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-16 o 15:03, Silvio Balconetti pisze:

> Krotko o bardziej aktualnych wydarzeniach zwiazanych z obrona wartosci
> chrzescijanskich. Ze wzgledu na 'niekompatibilne systemy wartości' byla
> wojna na Balkanach miedzy Chorwatami, Serbami i Bosniakami, wojna domowa
> w Irlandii Polnocnej...

Ci ludzie nie są w stanie ogarnąć, że przyczyną wojen religijnych są...
uwaga... tadam!... religie.

Pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2019-01-16 16:05:03

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.01.19 um 15:49 schrieb Kviat:

> Ci ludzie nie są w stanie ogarnąć, że przyczyną wojen religijnych są...
> uwaga... tadam!... religie.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Sa jeszcze gorsze rzeczy. Czytam o Ameryce "Obcy we wlasnym kraju"
(Strange in their own country). Dlaczego ludzie wybieraja republikanow,
ktorzy sa przeciw urzedom ds.ochrony srodowiska, domom starcow, szkolom
publicznym, zasilkom, pomocy dla bezdomnych, bezrobotnych, imigrantow,
ktorzy chcieliby likwidowac urzedy stanowe i federalne, ktore badaja
zmiany klimatu, zanieczyszczenia, stawiaja ostrzezenia przed zatrutymi
rzekami, zlym powietrzem itd.? A to wlasnie tym ludziom przemysl
zamienil rzeke w scieki, wytrul ryby i ptaki, powoduje smierc na raka
krewnych i znajomych, ucieczke bogatszych. Sprawcy sie skutecznie
bronia, nawet odszkodowan nie zaplaca. Ludzie wybieraja na posla,
senatora, gubernatora nie tych, co chca to zmienic, lecz tych, ktorzy
chca wiecej przemyslu, wiecej miejsc pracy i jako dobrzy chrzescijanie
nie chca aborcji i co tydzien w kosciele glosza slowo boze. Ofiary godza
sie na swoj los, bo to wola boga, ktory im to wynagrodzi w niebie.

--
saluto
Silvio Balconetti

13. Data: 2019-01-16 20:40:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-16 16:05, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> nie chca aborcji i co tydzien w kosciele glosza slowo boze. Ofiary godza
> sie na swoj los, bo to wola boga, ktory im to wynagrodzi w niebie.

Bo to jest najprostrza droga komunizmu, który zniecheca ludzi do
jakiejkolwiek aktywności, a już tym bardziej do pracy.

14. Data: 2019-01-16 20:42:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-16 15:49, Kviat wrote:

> Ci ludzie nie są w stanie ogarnąć, że przyczyną wojen religijnych są...
> uwaga... tadam!... religie.

Najpierw się dowiedz co to ta religia.

// moze jakiś znajomy ksiądz pomoże!

15. Data: 2019-01-16 20:44:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-16 15:03, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> chrzescijanskich. Ze wzgledu na 'niekompatibilne systemy wartości' byla
> wojna na Balkanach miedzy Chorwatami, Serbami i Bosniakami, wojna domowa

Dobrze wiesz, że to znacznie bardziej złożone problemy, niż
niekompatibilność religijna.

// i nie używał bym tak kategorycznie czasu przeszłego, w obu przypadkach.

16. Data: 2019-01-16 20:45:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-16 16:05, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> nie chca aborcji i co tydzien w kosciele glosza slowo boze. Ofiary godza
> sie na swoj los, bo to wola boga, ktory im to wynagrodzi w niebie.

i znów odrobiłeś zadanie domowe za ćwoka.

17. Data: 2019-01-16 20:48:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-16 11:50, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 16 Jan 2019 08:51:01 +0100
> doszła do mnie wiadomość <5c3ee264$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
> od Kviat :

> Chodzi o Sagnaca z Wiki?
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Interferometr_Sagnaca
>
> Wikipedyście chodzi prawdopodobnie o współczynniki c-v i c+v w
> mianowniku wzorów, obalacze patrzą na to i twierdzą, że jednak(wbrew
> panu AE) do prędkości światła można dodawać i odejmować inne
> prędkości, w wyniku czego otrzymamy prędkość będącą ich sumą(co nie
> jest prawdą).

//ale, on i tak nic z tego nie rozumie.

18. Data: 2019-01-16 21:34:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-16 o 20:42, Ilona pisze:

> Najpierw się dowiedz co to ta religia.

A czego znowu nie rozumiesz?

Wytłumaczę ci to łopatologicznie:
Gdy ktoś ma wizje, to jest chory psychicznie.
Gdy ktoś wierzy w czyjeś wizje, to wtedy jest to religia.

I czego nie rozumiesz w tym, że przyczyną wojen religijnych jest
religia? Przecież to nie jest zbyt skomplikowane.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-01-16 21:40:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-16 o 20:48, Ilona pisze:
> [...]

A dla Ilony to jest paradoks :)

> //ale, on i tak nic z tego nie rozumie.

Dziecko drogie (albo człowieku o umyśle dziecka), czego nie zrozumiałaś
z prośby, żebyś nie powtarzała bezmyślnie idiotów obalaczy z grupy fizyka?

Portale z innych wymiarów, przez które przechodzą naziści do naszej
rzeczywistości, to też nie jest paradoks. Bo to też nie jest prawda :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-01-16 22:02:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 stycznia 2019 20:41:16 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Bo to jest najprostrza droga komunizmu, który zniecheca ludzi do
> jakiejkolwiek aktywności, a już tym bardziej do pracy.

Tjaa... praca czyni wolnym. Przez komin w Auschwitz.
W etyce pracy - chociaż oczywiście odrzuca ono prawo do lenistwa - nie chodzi
o to, żeby zachęcać do jakiejkolwiek pracy, w tym szkodliwej.

Autentyczna etyka pracy dzieli czas na czas pracy i czas wolny, jak również
wyraźnie podkreśla, żeby wykonywać wyłącznie pracę produktywną i to taką,
gdzie jakość bardziej się ceni niż ilość.

Fabryki zautomatyzowane zaspokajają obecnie wiele potrzeb, ale ceną tego
zaspokojenia jest niszczenie środowiska naturalnego i postępujące bezrobocie,
a także tandetna jakość towaru.

Niestety amerykańska "prawica" popiera produkcję zautomatyzowaną i eksploatację
rabunkową tylko czy taka praca może być nazwana pracą produktywną? Jest to
system zorganizowanej kradzieży, tylko bardziej perfidny. A to gdyż choć jeśli
nie od współcześnie żyjących ludzi, to od środowiska przyrodniczego oraz
od przyszłych pokoleń poprzez eksploatację metodą rabunkową.

Oni są tak samo groźni jak lewica neomarksistowska, bo tylko przekładają
problem okradania ludzi na dewastację zasobów naturalnych. Czyli porządzą
nie kilka lub kilkadziesiąt lat ale dajmy na to sto kilkadziesiąt, po czym
zasoby się skończą i będzie taki terror, jakiego Marks i Engels w swoim
Manifeście nie przewidzieli. ludzie się będą chyba sami zjadać i palić sobą
w piecach. Nie mówiąc o pracy, bo żeby była produkcja, to muszą być materiały,
a jakie mogą być materiały z góry śmieci trudnych do utylizacji?

cos mi umknelo
Oto kto zasiada w NSA.
Słowo na 21. tysiąclecie.
rzecz o pochodzeniu, historii i ciętych