Kanalie

41. Data: 2019-01-19 15:35:39

Temat: Re: Kanalie
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Jan 2019 23:05:02 +0100
doszła do mnie wiadomość <q1tijg$vkl$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>a prażki gdzie?

Nie wiem, pole orgonowe je blokuje?
Chwilowo zobaczyliśmy, że c+v i c-v to nie błąd.
Jeśli ktoś twierdzi, że wzór jest błędny, niech to uzasadnia.

>// może zajmij sie czym innym?

Akurat to mnie niezbyt absorbuje, plusem jest odświeżanie wiedzy
przyswojonej dziesiąt lat temu w szkole średniej(chyba nawet zawodówki
guzdrawęziły TW).

42. Data: 2019-01-19 17:12:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-19 15:35, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> Akurat to mnie niezbyt absorbuje, plusem jest odświeżanie wiedzy
> przyswojonej dziesiąt lat temu w szkole średniej(chyba nawet zawodówki

Polecam Feynmana, jest też o prążkach.
https://docer.pl/doc/xxvn58

43. Data: 2019-01-19 17:27:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 03:23:42 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Mr. Kaku jest innego zdania.
> https://www.youtube.com/watch?v=vT_6z-09vVc
>
> // może, już czas zużyć tą rope i węgiel?

Tja. A wpierw doprowadzić do wyginięcia dzika...
https://youtu.be/PD0UT-KaLu0

44. Data: 2019-01-19 23:51:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2019 o 21:28, Kviat pisze:
> https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=77
8362589223257&id=477195639339955

> [...]
> wynikała ona przede wszystkim z bardzo wielu błędów pilotów i między
> innymi braku przestrzegania minimalnych warunków podchodzenia do
> lądowania. Ta idea zaczęła mutować i przyciągać do siebie największych
> psychotycznych fanów teorii spiskowych, którzy zobaczyli w niej szansę
> na wybicie się w strukturach partii po trupach smoleńskich. Przez 5
> lat (2010-2015) PiS nie miało praktycznie żadnego wpływu na przebieg
> śledztwa i wyniki badań Państwowej Komisji Badania Wypadków
> Lotniczych. W związku z tym przez 5 lat PiS nie mogło się mścić na
> wyimaginowanych sprawcach tej katastrofy.

Tak na marginesie - ciekawe, że po dojściu do władzy PiS, wszechobecne
wcześniej apele o rozwikłanie sprawy smoleńskiej, powrót wraku do
Polski, wszelakie oskarżenia i biadolenia na ten temat, nagle ucichły
jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Wystarczy prześledzić tytuły
wątków choćby na tej grupie (i innych) z ostatnich kilku lat. Czy ci
ludzie, wyznawcy PiS, aż tak dają sobą wodzić za nochala i nie zdają
sobie z tego sprawy, że robią dokładnie to, co im wódz zaprogramuje i są
tylko jego tępym narzędziem?

Ewa

45. Data: 2019-01-20 00:24:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-19 17:27, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Tja. A wpierw doprowadzić do wyginięcia dzika...
> https://youtu.be/PD0UT-KaLu0

oraz, wiewiórki i bobry.
https://www.youtube.com/watch?v=uKbuFYd468w&feature=
youtu.be&t=272

46. Data: 2019-01-20 00:54:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> oraz, wiewiórki i bobry.
> https://www.youtube.com/watch?v=uKbuFYd468w&feature=
youtu.be&t=272

I wszystkie pozostałe cztery plagi.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Kampania_walki_z_czt
erema_plagami

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

47. Data: 2019-01-20 01:39:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-19 23:51, FEniks wrote:
> [...]
> ludzie, wyznawcy PiS, aż tak dają sobą wodzić za nochala i nie zdają
> sobie z tego sprawy, że robią dokładnie to, co im wódz zaprogramuje i są

A widzisz gdzieś jakieś realne możliwości oddziaływania na
rzeczywistośc, poza drapaniem sie ze wściekłym lewactwem?

48. Data: 2019-01-20 10:11:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

49. Data: 2019-01-20 11:32:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-19 o 23:51, FEniks pisze:
> [...]
> sobie z tego sprawy, że robią dokładnie to, co im wódz zaprogramuje i są

Niestety tak jest.
Ci, co nie zdają sobie sprawy to część. Fakt, że większość.
Ale inna część robi to z premedytacją i aktywnie uczestniczy w tym bagnie.

Pozdrawiam
Piotr

50. Data: 2019-01-20 11:38:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 01:39, Ilona pisze:
8362589223257&id=477195639339955

> A widzisz gdzieś jakieś realne możliwości oddziaływania na
> rzeczywistośc, poza drapaniem sie ze wściekłym lewactwem?

Przecież przed dojściem pisu do władzy pislamiści twierdzili, że bez
problemu można to zrobić, ale ówczesna władza jest zła i nie chce, a gdy
tylko dostaną władzę, to to zrobią.

Co się takiego stało, że pislamiści po dojściu do władzy tak zaniemogli
i nagle się okazało, że nie mają realnej możliwości oddziaływania na
rzeczywistość?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

cos mi umknelo