Kandydatka SLD

281. Data: 2015-02-07 13:21:53

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-07 12:50, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Owszem, wyobrażenie jakieś mgliste mam, ale nie skupiam się na nim zbytnio.
> Natomiast są osoby, które bardzo się na nim skupiają - i temu się dziwię.

Ja rozmawiam tylko z tymi, co naprawdę wyglądają.

282. Data: 2015-02-07 15:34:11

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2015 12:53:38 +0100, XL napisał(a):

> A już wręcz mnie smieszy, jak sobie ludzie tłumaczą np mój nick - w
> powiazaniu z domniemanym wyglądem 333333-)

Mnie też to śmieszy, i dziwi, i to nie tylko w związku z Twoim nickiem ;)
Jednak są też i tacy, dla których priorytetem tutaj jest treść postów.

M.

283. Data: 2015-02-07 16:08:09

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, wyobrażenie jakieś mgliste mam, ale nie skupiam się na nim zbytnio.

Tutaj chyba nikt się zbytnio na tym nie skupia.

> Natomiast są osoby, które bardzo się na nim skupiają - i temu się dziwię.

No bo Chiron bardzo lubi Qrkę :) Qrka nie sygnalizowała, że Jej tematyka
przeszkadza i wątek się 'rozciągnął'. Ot, luźna rozmowa. Dla mnie to nie
problem; myślę, że dla innych też nie.

M.

284. Data: 2015-02-07 16:51:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2015 16:08:09 +0100, Fragi napisał(a):

> [...]
>>
> No bo Chiron bardzo lubi Qrkę :) Qrka nie sygnalizowała, że Jej tematyka
> przeszkadza i wątek się 'rozciągnął'. Ot, luźna rozmowa. Dla mnie to nie

Żaden :-)
Jednak to ciekawe :-)

285. Data: 2015-02-07 16:56:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-07 16:08, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> [...]
>>
> No bo Chiron bardzo lubi Qrkę :) Qrka nie sygnalizowała, że Jej tematyka
> przeszkadza i wątek się 'rozciągnął'. Ot, luźna rozmowa. Dla mnie to nie

Dla mnie - zadziwiające, czyż nie? - też. Ileż się można ciekawego o
wszystkiem dowiedzieć...

286. Data: 2015-02-08 10:32:51

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-07 o 00:27, Fragi pisze:

> No wiesz, czas płynie :) Ja nie wyglądam już nawet tak jak rok temu :)

I ja pewnie nie, choć na swoim światłym obliczu nie zauważyłem oznak
zestarzenia , to jednak w kościach jakby łamało bardziej.

> Ograniczę się do tamtego spotkania, ok? :) Ikselkę, michała, JaKasię,
> Flyera. Przy innych okazjach również kilka innych osób.

Tak oczywiście że wystarczy. To chyba to spotkanie które było szeroko
komentowane na grupie... No i o ile to nie jakaś tajemnica to chciałbym
zapytać czy znasz z realu Qrkę, chodzi o to czy aż tak bardzo się mylę w
ocenie jej postaci?

> O tak... :) W niektórych przypadkach to myślę, że nawet straaach poznawać
> osobiście... ;)

Pomijając już skrajne przypadki, - kiedyś miałem okazję poznać osobiście
lokalną gwiazdkę z szklanego ekranu.. Na tym ekranie robiła wrażenie
bardzo inteligentnej rozważnej osoby, no i z wieloma innymi walorami na
plus, w rzeczywistości poza ekranem okazała się być płytkim, głupiutkim
i wręcz aseksualnym stworzonkiem.

> No tak, ale wspomniałeś o odmiennym stanie świadomości. Odmienny stan
> świdomości to jednak dość konkretne pojęcie. Osoby 'zdrowe' stan ten
> osiągnąć mogą za pomocą ograniczonych, konkretnych metod, o których
> wcześniej wspomniałam. Czym innym natomiast jest wejście w odmienny stan
> świadomości w przypadku osób 'chorych'. Nie lubię tych rozgraniczeń
> zdrowy/chory, stąd cudzysłów.

Tak, o odmiennych, taka odmienna świadomość może być sztucznie
wywoływana, bądź w sposób naturalny, na skutek jakichś przeżyć.
Właściwie te sztuczności to tylko potęgowanie reakcji swojego organizmu
na określone bodźce. Są oczywiście różne odchyły od tej normy, ale
ogólnie rzecz biorąc to właśnie na tym to polega. Ludzie chorzy
psychicznie to już trochę inna kategoria i tym samym inny typ zachowań.

> I to jest dobre określenie w niektórychprzypadkach... "Jakąś tam".

W sumie do tego samego się to sprowadza;-)

> Hmm, a wcześniej napisałeś, że: "Paradoksalnie, ale teraz w Tobie widzę
> więcej Fragile (jeżeli weźmiemy pod uwagę dosłowność jego znaczenia) niż
> wtedy gdy używałaś tego nicka." Czyli Fragile było bardziej przyjacielsko i
> miło, ale we Fragi jest więcej wrażliwości? :) Jak żyć?? :)

Bo właśnie terez jako "Fragi" Twoja postawa bardziej pasuje do nicka
"Fragile" niż tamta gdy takiego nicka używałaś. "Fragile" to jak dla
mnie przyjacielsko, miło i wrażliwie, "Fragi",, no już napisałem
wcześniej...

> I tak mnie skracali i skracają na różne sposoby :) Mogę brzmieć i
> prymitywnie :)

Ty w żadnym wypadku nie brzmisz prymitywnie, to tylko ten nick nie
bardzo pasuje do tego co prezentujesz na grupie.

> Też tak uważam.
>>
> Mam podobną zasadę :)

Ja lubię podyskutować na tematy polityczne, jednak wydaje się że to
tematy niezbyt bezpieczne dla tych którzy nie zgadzają się z prowadzoną
polityką naszych władz, czy kwestionują zawierane "sojusze"..

> Aha. No to stała się jasność :)
>
> PS A co powiesz na Fra? :) Jakaś taka 'niedopowiedziana'... ;)

Skrótowo, jednak dość sympatycznie.:-)

287. Data: 2015-02-19 19:03:12

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Feb 2015 10:32:51 +0100, Trybun napisał(a):

> I ja pewnie nie, choć na swoim światłym obliczu nie zauważyłem oznak
> zestarzenia ,

Bo mężczyźni w tej kwestii mają lepiej. Inna skóra i predyspozycje do
zmarszczek dużo mniejsze. I gdzie tu sprawiedliwość?? :)

> to jednak w kościach jakby łamało bardziej.

Ach, to odrębny temat. Łamie, łupie, chrupie. A w sercu ciągle maj :)

> [...]
> komentowane na grupie... No i o ile to nie jakaś tajemnica to chciałbym
> zapytać czy znasz z realu Qrkę, chodzi o to czy aż tak bardzo się mylę w

Nie, niestety nie poznałam Qrki w realu :(
Nawet zdjęcia nie widziałam.

> [...]
> bardzo inteligentnej rozważnej osoby, no i z wieloma innymi walorami na
> plus, w rzeczywistości poza ekranem okazała się być płytkim, głupiutkim

Bywa. Myślę, że dość często nawet. I to w dwie strony, tzn. nie zawsze
rzeczywistość rozczarowuje. Bywa i na odwrót. Wrażenie, jakie ktoś sprawia
np. w mediach często mija się z rzeczywistością. Też bywam/łam tego
świadkiem.

> [...]
> "Fragile" niż tamta gdy takiego nicka używałaś. "Fragile" to jak dla
> mnie przyjacielsko, miło i wrażliwie, "Fragi",, no już napisałem

Rozumiem :)
W sumie to dość ciekawe, jak postrzegamy ludzi w zależności od nicków,
których używają...

> Ty w żadnym wypadku nie brzmisz prymitywnie, to tylko ten nick nie
> bardzo pasuje do tego co prezentujesz na grupie.

A tam, prezentuję. Głównie milczę. Bo w realu to ja taki milczek jestem.
Wolę słuchać. Nim się otworzę, mijają całe lata świetlne. Tutaj trenuję
otwieranie się ;)
Ale sobie zostawię ten prymitywny nick póki co ;) Tak dla kontrastu ;)

> Ja lubię podyskutować

Podyskutować to ja też lubię. Problem w tym, że na grupach dyskusje często
gęsto przeradzają się w niezłe jatki. A tego już nie lubię.

> na tematy polityczne, jednak wydaje się że to
> tematy niezbyt bezpieczne dla tych którzy nie zgadzają się z prowadzoną
> polityką naszych władz, czy kwestionują zawierane "sojusze"..

Ja unikam, bo za kłótniami specjalnie nie przepadam...
Podroczyć się trochę mogę, ale nie po to tu zaglądam, żeby się stresować :)
Dlatego często wolę temat przemilczeć, choć wiadomo, nie zawsze się to
udaje. Jesteśmy w końcu ludźmi z krwi i kości, a nie tylko nickami :)

> Skrótowo, jednak dość sympatycznie.:-)

Z czasem pewnie się skrócę ;) W końcu starość nie radość ;)

M.

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia