Kapelusz

1. Data: 2002-10-20 12:51:53

Temat: Kapelusz
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o rade jaka wloczke kupic najlepiej na szydelkowy kapelusz,ktory
bedzie noszony zima.Przez pare ostatnich lat zajmowalam sie glownie
krzyzykowaniem i wypadlam z obiegu wloczkowego i moze nie znam niektorych
nowosci a nie chcialabym zeby po pierwszym sniegu na glowe zrobil mi sie
worek.
Dzieki z gory :)))

Pusia(Białystok)

pusia___
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-21 07:57:07

Temat: Re: Kapelusz [OT]
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moze nie dokladnie natemat, ale slicznie sie usmiecham o schemat takiego
kapelusza, bo chetnie bym sobie takie cudo wyszydelkowala.

Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-21 08:20:50

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja moze nie dokladnie natemat, ale slicznie sie usmiecham o schemat
takiego kapelusza, bo chetnie bym sobie takie cudo wyszydelkowala.
> Pozdrawiam
> Magda - Slonko (Wrocław)

Chetnie bym Ci pomogla ale niestety,moze jakas inna grupowiczka???
Ja po prostu zawsze robilam i robie czapeczki i kapelusiki "na oko"
:))))....mam tak zwana "burze wlosow: na glowie,czesto jakis kucyk czy
koczek i zadnych schematow nie moglam do siebie dopasowac:((((,lubie tez
luzniejsze zeby wloczka nie tarla o wlosy bo juz kiedys zrobilam za ciasny i
mialam problemy z rozdwajaniem sie wlosow z powodu tarcia).Wwymyslam wzor
,formuje i dopasowuje wielkosc kapelusika w trakcie roboty..::
Ale przejrze oczywiscie w najblizszym czasie swoje archiwa,moze cos sie
uchowalo .

Pozdrawiam
Pusia

1. Data: 2002-10-21 08:20:54

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przejrze oczywiscie w najblizszym czasie swoje archiwa,moze cos sie
> uchowalo .
>
> Pozdrawiam
> Pusia

Jakby cos sie znalazlo, to bardzo bym prosila :)
Porozmawiam jeszcze z moimi znajomymi, moze u nich sie jakis schemat
uchowal.

Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-21 08:36:34

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedys skanowałam różne nakrycia głowy, poszukam może znajdzie się jakiś
kapelusz szydełkowy.
Kasia
GG 1223774
Kraków

1. Data: 2002-10-21 09:19:52

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia A." wrote:

> Ja kiedys skanowałam różne nakrycia głowy, poszukam może znajdzie się jakiś
> [...]

To ja sie o niego też usmiecham
Agatek

Witrażyki z elementem świątecznym i nie tylko...
przechowywanie muliny
kanwa plastikowa- jeszcze raz
Mam wzorki małych tryptyków na plastikową kanwę
telefon