Kapitał vs Wiedza - ostatnie starcie.

1. Data: 2018-02-07 22:47:41

Temat: Kapitał vs Wiedza - ostatnie starcie.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem kto wygra: Kapitał czy Wiedza o jego pochodzeniu i celu,
któremu służy?

A może Wiedza doprowadzi do zbędności Kapitału, wyzwolenia się ludzi
spod jego dominacji oraz do jego upadku?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

2. Data: 2018-02-07 22:58:09

Temat: Re: Kapitał vs Wiedza - ostatnie starcie.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2018 o 22:47, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ciekaw jestem kto wygra: Kapitał czy Wiedza o jego pochodzeniu i
> celu, któremu służy?
>
> A może Wiedza doprowadzi do zbędności Kapitału, wyzwolenia się ludzi
> spod jego dominacji oraz do jego upadku?

Czy Wiedza, a raczej powszechna świadomość celu dla osiągnięcia którego
zostaliśmy stworzeni przez Stwórcę, wyeliminują Kapitał jako doskonale
uniwersalny napęd "wyścigu szczurów"?

3. Data: 2018-02-08 08:14:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 lutego 2018 22:58:12 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Czy Wiedza, a raczej powszechna świadomość celu dla osiągnięcia którego
> zostaliśmy stworzeni przez Stwórcę, wyeliminują Kapitał jako doskonale
> uniwersalny napęd "wyścigu szczurów"?

Myślę, że Wiedza nie zniszczy Kapitału, a go zreformuje (oświeci).
Tak jak kiedyś Wiedza oświeciła Monarchię, tak może i Kapitał.

4. Data: 2018-02-08 08:28:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 08:14, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Myślę, że Wiedza nie zniszczy Kapitału, a go zreformuje (oświeci).
> Tak jak kiedyś Wiedza oświeciła Monarchię, tak może i Kapitał.

Efektem "wyścigu szczurów" może być albo totalna Zagłada albo rozwój
społeczny jeżeli szczury doznają oświecenia. Jeżeli szczury staną się
oświecone to ich wyścig przestanie mieć sens.

Jeżeli zaś zakończy się wyścig szczurów to i niepotrzebnym stanie się
Kapitał, czynnik, który ten wyścig napędzał.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Rezaty Lachiw?
Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Ustawa o IPN jest słuszna!
Tato?!