Kapusta z grochem

1. Data: 2002-12-21 21:54:37

Temat: Re: Kapusta z grochem
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Dmochowska" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:au2mkd$jna$1@news.onet.pl...
> Poszczę, poszczę:-) (ale tylko w Wigilię) to chyba jedyny przejaw
> przywiązania do tradycji katolickiej, bo pozostałe watki tradycji raczej z
> domu wyniesione, np. ubieranie choinki w wigilijny poranek, nigdy
> wcześniej....
> ale nie zabijam za boczek w Wigilię, o nie! tylko zauważam pewne
odstepstwo
> od szeroko rozumianej idei Wigilii...
> pozdrawiam serdecznie,

Hihihi ufff, bo juz balam sie przynac ze czasem skubne male conieco miesne
;))
Ja w sumie ogolnie to nie poszcze :)
nie mniej jednak w wigilie, do czasu kolacji wypijam tylko jakis sok, czy
cos, i to wszytsko...
tylko po to, zeby potem rzucic sie na jedzenie jak zabiedzone, zaglodzone
dziecko ;))))

Marta

1. Data: 2002-12-21 21:58:47

Od: "Anna Dmochowska" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe:-) post całkowity z niejedzeniem mięsa pomyliłam :-) mówiąc poszcze:
miałam na myśli powstrzymywanie się od potraw mięsnych:-)
ale co prawda to prawda: w ferworze wigilijnych przygotowań często
zwyczajnie nie mam czasu usiąść i zjeść. A zresztą te pierogi, ten barszcz,
ta kapusta z grzybami..... echhh.... doczekać sie nie mogę, jak dziecko:-)
A.

1. Data: 2002-12-21 22:06:16

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
barszcz,
> ta kapusta z grzybami..... echhh.... doczekać sie nie mogę, jak dziecko:-)

Ja tez ... az sie sobie dziwie, ze chce, zeby sie juz weekend skonczyl (choc
od czasu kiedy mam prace (krotko, niecale 2 miesiace) jeszzce sie nie
wyspalam) ... chce juz wtorku .. godziny 14 ... przyjde do domu, zacznie sie
lepienie pierogow i uszek, smazenie karpia, i robienie kapusty .. barszcz..
sos grzybowy.. ojeje :)))
A potem prezeeeenty :))
Hmmm ze tak spytam ;) czy to tylko u mnie tak bylo, ze z bratem zjadalismy
sladowe ilosci wszytskiego co na stole bylo ... i niecierpliwie czekalismy
na to, az rodzice skoncza, poczym bieglismy pod choinke po prezenty ... a po
rozpakowaniu i nacieszeniu sie, jakby nigdy nic, zaczynalismy dopiero
prawdziwa kolacje :)))

Marta

1. Data: 2002-12-22 10:33:39

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszar napisal(a):

>Za trzy dni jest Wiglia

Naprawde?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Nienawidze turystow."

1. Data: 2002-12-22 13:28:23

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boczku? Na kolacje wigilijna?
> hmmmmmmm.....
> pozdrawiam,
> Anna

nie rozumiem Twojego "hmmmmmm"
troche tolerancji by sie przydalo, Aniu...to nie jest katolicka grupa
pl.rec.kuchnia, tylko pl.rec.kuchnia a Polacy od Australii do Szwecji,
poprzez Stany i Emiraty...z bagazem wlasnych , rodzinnych tradycji
u mnie ( jak juz pisalam) tradycyjnie karkoweczka pieczona jest...od lat
u Waldka Krzoka - kielbaski itd....
Jola L-L z pierniczkami od Wkn i
ciasteczkami keksowymi od Marii Urbanczyk i kwasem buraczanym i majonezem od
Gessler, dziekuje za smaczne przepisy:))))

1. Data: 2002-12-22 13:53:50

Od: "Anna Dmochowska" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie rozumiem Twojego "hmmmmmm"
> troche tolerancji by sie przydalo, Aniu...to nie jest katolicka grupa

Jolu, nie chcę się sprzeczać:-) zwłaszcza w tych szczególnych dniach.... mam
nadzieję, że wyjaśniłam już swoje hmmmmm.... kilka postów wyżej.
(to nie było hmmmm..... z naganą, to było hmmm.... ze zdziwienia -
spowodowanego odmiennymi zwyczajami)
i niech tach pozostanie....
serdecznie pozdrawiam,
A.

1. Data: 2002-12-22 16:55:28

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

> [...]
>ciasteczkami keksowymi od Marii Urbanczyk i kwasem buraczanym i majonezem od
>Gessler, dziekuje za smaczne przepisy:))))

Amen...
... u mnie pojawilo sie sashimi i bouillabaisse - inaczej reszta
rodziny zmarlaby z glodu....
;-))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-12-22 21:42:51

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Dmochowska napisal(a):

>Boczku? Na kolacje wigilijna?

W pytaniu cos bylo o Wigilii?

1. Data: 2002-12-22 21:45:48

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisal(a):

> [...]
>poprzez Stany i Emiraty...z bagazem wlasnych , rodzinnych tradycji
>u mnie ( jak juz pisalam) tradycyjnie karkoweczka pieczona jest...od lat

To wszystko na Wigilie? Noo, rozumiem, ze wiele osob robi sobie miesne
kolacje 23-go grudnia, ale zeby wciaz nazywac to Wigilia...

1. Data: 2002-12-22 22:01:19

Od: "Gray" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
od
> Gessler, dziekuje za smaczne przepisy:))))
" Zapraszamy pana Polkownika na tradycyjna wigilie, bedzie golonka.... "
Mysle, ze jednak tradycja wymaga aby potrawy wigilijne byly postne. Jezeli
ktos robi inaczej to niech nie nazywa tego Wigilia
Bask

Jak prawdziwe
Schab pieczony
cos na swieta