Kara boska i ostrzezenie dla innych?

1. Data: 2015-07-21 13:25:08

Temat: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://www.sfora.pl/polska/Podczas-burzy-zginela-Kat
arzyna-Bienias-aktywistka-Partii-Zielonych-a78929

Wieczny odpoczynek racz jej dac...

2. Data: 2015-07-21 13:55:41

Temat: Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jul 2015 04:25:08 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> http://www.sfora.pl/polska/Podczas-burzy-zginela-Kat
arzyna-Bienias-aktywistka-Partii-Zielonych-a78929

> Wieczny odpoczynek racz jej dac...

Dlaczego tu o tym piszesz?
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

3. Data: 2015-07-21 15:09:18

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2015 o 13:55, Ikselka pisze:

arzyna-Bienias-aktywistka-Partii-Zielonych-a78929

> Dlaczego tu o tym piszesz?

ROTFL

--
gazebo

4. Data: 2015-07-21 15:29:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:molg72$6fm$1@dont-email.me...

arzyna-Bienias-aktywistka-Partii-Zielonych-a78929

> ROTFL

Dokładnie!! :-))))
Aż sprawdziłem podpis czy ktoś się pod nią nie podszywa :-)))

5. Data: 2015-07-21 17:42:47

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:molg72$6fm$1@dont-email.me...
- ukryj cytowany tekst -

arzyna-Bienias-aktywistka-Partii-Zielonych-a78929

> ROTFL

Dokładnie!! :-))))
Aż sprawdziłem podpis czy ktoś się pod nią nie podszywa :-)))

Zwróć uwagę na tytuł wątka, jaka prymitywna dzicz, burza to kara od boga która zabija
tych nieprzychylnych sekcie zboczeńców. Zbieg okoliczności jest tu ukazany jako
radość nienawistnej mordy katolickiej. A zabiło ją globalne ocieplenie bo burz jest
więcej i takie gwałtowne, gdyż podgrzana planeta szaleje, globalne jest jak wrząca
woda, podgotowali planetę to się w garcu dzieje. Tym samym zabiło ją to z czym
walczyła jako zielona.

6. Data: 2015-07-21 18:56:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> http://www.sfora.pl/polska/Podczas-burzy-zginela-Kat
arzyna-Bienias-aktywistka-Partii-Zielonych-a78929

> Wieczny odpoczynek racz jej dac...

http://pikio.pl/burza-wokol-artykulu-frondy-o-smierc
i-znanej-polskiej-feministki/

--

Chiron

7. Data: 2015-07-21 19:12:50

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czytasz komentarze, no normalni to wy nie jesteście, bo nawet w sytułacji tragedii
posuwacie się do kopania zmarłych śmierdzące z nienawiści katolstwo. Takim tylko łeb
rozjebać ,bo wy jesteście chorą chołotą co innym normalnie żyć nie pozwala,
tolerancja dla was to zło mordy zwyrodniałe, patologiczna nienawiść do innych to "
dobro" w takiej patologii. Dlatego ja nie mogę przełknąć iż takie zło wogóle
istnieje, bo wy skupiacie wszystko co ochydne i prowadzące do krzywdy. Skaczcie z tym
pierdolcem religijnym ludziom do pyska i świat ma dość waszej patologii z ciemnego
śmierdzącego wychodka i to zlikwidują bo ile można.

8. Data: 2015-07-21 21:33:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Coz chcesz? Ryba psuje sie od glowy a POlska pamiec o zmarlych...od
Smolenska...krotka pamiec co?
Teraz pare slow o msciwosci katolandu prosze, przed wyborami jak znalazl-nawet ta
smierc POd drzewem sie przyda, jakmnie daja lepszych tematow, co? ;)

9. Data: 2015-07-21 21:55:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W sumie -czy "zielona" POwinna uzywac samochodu jako wynalazku zgnilej
ociepleniogennej cywilizacji? Ot cala smutna sytuacja moze byc odczytywana jako
symboliczny wyraz zwyciestwa natury nad niszczaca ja cywilizacja...
O jakichs tam wrednych sprawach typu pelzajaca hiPOkryzja nie godzi sie wszak
wsPOminac, prawda drodzy panstwo?

10. Data: 2015-07-21 22:03:37

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
[...]

No jeśli ekolodzy powinni dla ciebie chodzić bez matek i mieszkać w lesie to masz
ostro wypaczony pogląd kim jest ekolog dbający o środowisko. Bo taki ekolog będzie ci
walczył o ekologiczne paliwa czy likwidaje kominów miliardy ton zanieczyszczeń
wywalających gdy można inaczej zastąpić zasilanie.

Rosija
Telefon wykryje depresję
humanizm?
Włączyć tok fm