Kara za oszukiwanie na maśle

1. Data: 2018-06-27 15:18:25

Temat: Kara za oszukiwanie na maśle
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://superbiz.se.pl/wiadomosci/ogromna-kara-za-os
zukiwanie-na-masle-aa-YmC8-cNUh-egt4.html

Wymogi prawa unijnego nakazują, że masło musi zawierać 80-90 proc,
tłuszczu mlecznego, a także nie ma prawa mieć ani grama tłuszczów
roślinnych. Ustalenia sądu podtrzymują nałożoną na Masmal Dairy karę w
wysokości 1,5 mln złotych.

--
animka

2. Data: 2018-06-27 19:56:04

Temat: Re: oszukiwanie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> https://superbiz.se.pl/wiadomosci/ogromna-kara-za-os
zukiwanie-na-masle-aa-YmC8-cNUh-egt4.html

https://wolna-polska.pl/wiadomosci/oszustwo-z-oliwa-
z-oliwek-2013-10

--
XL

3. Data: 2018-06-28 01:35:29

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-27 o 19:56, XL pisze:
zukiwanie-na-masle-aa-YmC8-cNUh-egt4.html

> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/oszustwo-z-oliwa-
z-oliwek-2013-10

Czekam na córkę która przywiezie mi oliwę z domowego tłoczenia -
mieszkają pod Campobasso, teść ma trochę oliwek i tłoczy w domu. Do
Świat powinno mi wystarczyć... :)
Focaccio i domowa oliwa :)
Wino też w domu robią...
Taka ciekawostka teśc jako bardzo młody chłopak pracował w polskim
szpitalu wojennym w Campobasso i trochę mówił po polsku.
pozdr
Stefan

4. Data: 2018-06-28 11:33:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
> [...]
> Taka ciekawostka teśc jako bardzo młody chłopak pracował w polskim
> szpitalu wojennym w Campobasso i trochę mówił po polsku.

Mnie oliwę przywozi sąsiad, który od wielu lat okresowo pracuje u wytwórcy
i od razu po tłoczeniu dostaje parę baniaków świeżej. Stąd wie, że jest
dobra :-)

--
XL

5. Data: 2018-06-28 22:43:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> i od razu po tłoczeniu dostaje parę baniaków świeżej. Stąd wie, że jest

I grappę też mi stamtąd przywozi. Jak dobrze mieć sąsiada :-))

--
XL

Boki zrywać po sobocie ?
Mój przysmak nad przysmaki :-)