Karczochy - czy korzenie łopianu będa lepsze ??

11. Data: 2018-02-20 12:45:30

Temat: Re: Karczochy - czy korzenie łop ianu będa lepsze ??
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyno, białko i tłuszcz to zupełnie osobne substancje chemiczne.

W laboratorium.
W sklepie i w obiedzie białko zwieżęce zawsze idzie w parce z tłuszczem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2018-02-20 21:19:09

Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <p6escc$3p2$1@usenet.news.interia.pl>,
o...@g...pl says...

> Pszciwnie, watroba nie lubi też być głoda.
> Dość często lubi węglowodany i nie.tłuste białko.

No ale co z tym łopianem. Jadł któś??
Ja jadłem młode pokrzywy. Sałatke z młodych kwiatów leszczyny.
Sałatkę z miszka i kisiel z kwiatów akacji.
I to chyba wszystko.

13. Data: 2018-02-21 01:40:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale co z tym łopianem. Jadł któś??
> Ja jadłem młode pokrzywy. Sałatke z młodych kwiatów leszczyny.
> Sałatkę z miszka i kisiel z kwiatów akacji.
> I to chyba wszystko.

Poza sałatką z mniszka, nie jadłam żadnego takiego specjału.
Sałatka z mniszka mi nie smakowała, uważam, że wynalazek zielarski
ludzkości - sok z mniszka- taki samodzielnie wykonany- jest lepszą formą
jedzenia mniszka.

Pokszywy czasem suszę, by były w domu, ale nie używam.
W książce z pszepisami "fukcyjnymi" ja pisze autorka znalazłam zupę z
pokszyw. Ale nie robiłam.

A co do kwiatuszka tego i owego, to uważam, że
kwiaty są nie.jadalne.
Lubię tylko nagietek, rumianku mało,
i czasem marmoladę z rużą i czasem brokuła.
Omijam inne kwiaty: kalafiory, bez, ...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

14. Data: 2018-02-21 11:36:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> uważam, że kwiaty są nie.jadalne

Zwierzątka uważają przeciwnie :-)

15. Data: 2018-02-21 13:29:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwierzątka uważają przeciwnie :-)

Większość żywi się mięsem, częściami podziemnymi roślin, owocami, i
częściami zielonymi.
Kwiaty są odpowiednie być może dla pszczoły, ale ja nie jestem Pszczółka
Maja.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-02-21 15:15:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Większość żywi się mięsem, częściami podziemnymi roślin, owocami, i
> częściami zielonymi.
> Kwiaty są odpowiednie być może dla pszczoły, ale ja nie jestem Pszczółka
> Maja.

No to koniecznie musisz wyrzucić miód! Paskudztwo!
?

--
XL

17. Data: 2018-02-21 19:31:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to koniecznie musisz wyrzucić miód! Paskudztwo!

Miodek nie jest kwiatkiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

18. Data: 2018-02-21 21:34:06