Kartoteka testu

From: "jaro" <j...@w...pl _NOSPAM>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Kartoteka testu
Date: Fri, 8 Oct 2004 20:19:32 +0200

Witam

Czy ktos by mnie nie poratował testem i jego kartoteką z historii dla LO?
Potrzebuję przedstawić na jutro (na pomiarze dydaktyczny I stopnia). Nie
chodzi o moje lenistwo, ale muszę cos zaprezentować jutro, a ostateczną
wersję i tak mam zamiar zaprezentować własną.W zamian mogę zaoferować swoją
wersję (za ok. tydzień).

Pozdrawiam
Magdalena