Kasztanowiec z kasztana ...

1. Data: 2009-10-02 09:18:27

Temat: Kasztanowiec z kasztana ...
Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

Udaloby sie wyhodowac?
(Prawdopodobnie kasztan musi sie wymrozic)

pozdr serd
--
A S

2. Data: 2009-10-02 11:46:50

Temat: Re: Kasztanowiec z kasztana ...
Od: "Grzegorz" <l...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Zasadzić niezwłocznie w jesieni znaczkiem do dołu. Nie przechowywać do wiosny -
przesuszone tracą 2/3 siły kiełkowania lub nie kiełkują wcale.
(wg. Hrynkiewicz-Sudnik i in., "Rozmnażanie drzew i krzewów liściastych")
Pozdrawiam - Grzegorz

3. Data: 2009-10-02 11:51:06

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej S. pisze:

> Udaloby sie wyhodowac?

Na pewno bez problemów.
W naszym "ogrodzie" same się hodują, podobnie jak plaga młodych klonów,
modrzewi i akacji, które młode uparcie wyrywam.
--
Basia

4. Data: 2009-10-02 18:57:17

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
> Dzien dobry,
>
> Udaloby sie wyhodowac?

przez miliony lat sie udawało ;)

5. Data: 2009-10-07 07:42:58

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udaloby sie wyhodowac?
> (Prawdopodobnie kasztan musi sie wymrozic)

Jezeli w kupie lisci pod drzewem zostawisz garsc kasztanow,
to na wiosne bedziesz mial sadzonek od groma.

pozdrawiam
pluton

6. Data: 2009-10-13 18:20:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Oct 2009 11:18:27 +0200, Andrzej S. napisał(a):

> Udaloby sie wyhodowac?

Najlepiej użyć do tego celu dziecka oraz dziur w ziemi po krecie lub
nornicach - moje dziewczynki w dzieciństwie z upodobaniem wrzucały tam
kasztany, więc mam z tej "działalności eksperymentatorskiej" kilka
niespodziankowych kasztanowców, całkiem sporych już po latach :-)
--

Ikselka.

Pszczoły
Czy ma ktos doświadczenie z ukorzenianiem lawendy?
Wrzos z nasion?
Nadeszła wiosna?
Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...