Kasztany jadalne zjedzone!

1. Data: 2002-11-27 12:47:26

Temat: Kasztany jadalne zjedzone!
Od: "brunner" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

... oczywiście nie wszystkie bo kupiłem kilogram!:-)

Zgodnie z podpowiedzią ponacinałem je i gotowałem przez 10 min. Do tego była
zielona fasolka szparagowa (z mrożonki) i filet z indyka obsmażony w
tymianku i następnie duszony w zalewie z sosu śliwkowego (niby
przeznaczonego do kaczki, ale to i to pierzaste!) wymieszanego z jasnym
sosem sojowym. Po zagęszczeniu zalewa w postaci sosu również wylądowała na
talerzu.
Pozdrawiam, brunner

1. Data: 2002-11-28 08:27:03

Temat: Re: Kasztany jadalne zjedzone!
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========
No, ale jak to smakowalo?

waldek
===========

1. Data: 2002-11-28 11:15:31

Od: "brunner" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale jak to smakowalo?
>
> waldek

Na pewno ciekawie:-) Mnie smakowało i moja lepszqa połowa też twierdziła, że
smaczna.

Sos to była moja wolna improwizacja, ale moim zdaniem wyszło niezle. Trochę
podchodziło po chiński sos słodko-kwaśny ale jednak tymianek i pieprz nadały
mu trochę takiego "wyrafinowanego" posmaku.

Dzięki za zainteresowanie, pozdrawiam
brunner

test-nie czytac
Pomozecie?