Katole a Adolf.

1. Data: 2016-04-22 16:35:35

Temat: Katole a Adolf.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Krótko od brata_o z innej grupy:
https://pbs.twimg.com/media/Cgo0wUFWwAAwjit.jpg

2. Data: 2016-04-22 18:08:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=2m3z10PI2cw

https://m.youtube.com/watch?v=jQBPuO4qgME

Ludzie chodzi do szkoły, komu ty chcesz wmówić pierdoły buraku?

3. Data: 2016-04-22 20:46:57

Temat: Re: Katole a Adolf.
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.04.2016 um 16:35 schrieb b...@g...com:
> Krótko od brata_o z innej grupy:
> https://pbs.twimg.com/media/Cgo0wUFWwAAwjit.jpg

Statystykami mozna dowolnie manipulowac. Na podstawie tych sprawa
wyglada mniej prosto:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/NSDAP_Wa
hl_1933.png
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Verbreit
ung_der_Konfessionen_im_deutschen_Reich.jpg

Gratuluje bruderowi 0 wiedzy o wnioskowaniu statystycznym. Porownanie
dwoch mapek nic nie mowi o przyczynach i zwiazkach, bo moze w glosowaniu
na NSDAP decydowaly inne czynniki niz religia, np. rozwoj gospodarczy
regionow, poziom bezrobocia, industrializacja, duze miasta itd. Ojciec
badan empirycznych w socjologii Lazarsfeld podawal ciekawy przyklad
blednego zwiazku przyczynowego. Okazalo sie mianowicie, ze na terenach o
duzej populacji bocianow rodzi sie tez i duzo dzieci. A wiec bociany
przynosza dzieci?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2016-04-23 15:25:20

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
> blednego zwiazku przyczynowego. Okazalo sie mianowicie, ze na terenach o
> duzej populacji bocianow rodzi sie tez i duzo dzieci. A wiec bociany

Idę się założyć, wekslarzu, że jakby mapka pokazywała odwrotnie, to byś się
cieszył, że katole to popierali NSDAP.

Teraz ja ci dam 2 rzeczy do porównania- tylko nie mów, że nie mają związku:
Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt.
(Niemcy, Niemcy ponad wszystko,
Ponad wszystko na świecie,
Jeśli zawsze dla obrony
Po bratersku są złączone
Od Mozy aż po Niemen
Od Adygi aż po Bełt)

porównaj z tym:

http://www.radaeuropy.org.pl/aktualna-mapa-unii-euro
pejskiej-od-2007-roku.html

I jak- widzisz związek, czy też będziesz palił głupa?

--

Chiron

5. Data: 2016-04-24 09:25:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Idę się założyć, wekslarzu, że jakby mapka pokazywała odwrotnie, to byś się
cieszył, że katole to popierali NSDAP.

Przecież popierali, są filmy, fotografie bo to niedawno było, ile nastepnie
zbrodniarzy kościół przemycił do ameryki pólnocnej, że do tej pory ich znajdują. A w
polsce szwabizm w kosciele w bydgoszczy, co jest jakby powtorką historii.

6. Data: 2016-04-24 13:51:04

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.04.2016 um 09:25 schrieb glob:
> [...]
polsce szwabizm w kosciele w bydgoszczy, co jest jakby powtorką historii.

Co do drugiego to prawda, ze poza wyjatkami wiekszosc popierala. A gdyby
byly inne mapki to tez bym uwazal, ze manipulacja, bo cos sie znam na
statystyce, logice i naukach spolecznych.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).

Aborcja a brak prezerwatywy
Całkowity zakaz biskupów
Przeciwko fanatyzmowi nienawiści
Pis szykuje drugi smoleńsk?
Po epoce "seryjnych samobójstw" zaczną sie "seryjne wypadki"? [']