Kazdemu wg pogladow....

11. Data: 2000-01-17 18:32:56

Temat: Odp: Ankieta ...
Od: "Wojtek Urban" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Z pochwałami wolałbym by wszyscy trochę poczekali. Jeszcze nie wiadomo, czy
będzie jakaś reakcja ze strony grupy.
Jak będzie masowy odzew, wówczas proszę chwalić do woli :)

Pozdrawiam
Wojtek

12. Data: 2000-01-18 08:00:03

Temat: Re: Kazdemu wg pogladow....
Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda jest taka ze w interku mozna grac role ktora sie tylko zapragnie
...i ktora sie potrafi, oczywiscie ;)
To jest fajne: jakis zahukany czlowieczek moze stac sie batmanem ;)
Zalowac mu tego?
'Dla wszytskich starczy miejsca...' jak spiewa SDM :))

balon

13. Data: 2000-01-18 08:33:40

Temat: Re: Ankieta ...
Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtku!

Piszesz:

> Z pochwałami wolałbym by wszyscy trochę poczekali. Jeszcze nie wiadomo, czy
> będzie jakaś reakcja ze strony grupy.

Ty swoje zrobiles. Najwyzej grupa da dupy ;)

> Jak będzie masowy odzew, wówczas proszę chwalić do woli :)

Wtedy bedziesz mial chlopie kupe roboty... Wtedy bedzie czas na
wspolczucie, nie pochwaly ;)

balon

14. Data: 2000-01-18 12:52:31

Od: "Wojtek Urban" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Wtedy bedziesz mial chlopie kupe roboty... Wtedy bedzie czas na
> wspolczucie, nie pochwaly ;)

Niech będzie współczucie, obojętnie co jeszcze, byle tylko ktoś zareagował.
Bo nie zrobiłem tego tylko po to, by zostało to docenione czy coś w tym
rodzaju, tylko po to, by przyniosło to jakiś pozytywny skutek.
A praca jest ponoć dobrodziejstwem człowieka, więc nie zamierzam się obawiać
tejże roboty :)

Pozdrawiam
Wojtek

15. Data: 2000-01-18 22:23:27

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Szarner <s...@g...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@g...pl...wrote :

> Prawda jest taka ze w interku mozna grac role ktora sie tylko
zapragnie
> ...i ktora sie potrafi, oczywiscie ;)
> To jest fajne: jakis zahukany czlowieczek moze stac sie batmanem ;)

Czoł ( giem )

Agata Jurkiewicz napisała Joshep - owi : On Sat, 15 Jan 2000, Joseph
Rock wrote:

>Wiesz, mnie sie wydaje ze w Sieci wszyscy sa rowni. Czlowiek na newsach
>sam tworzy swoj obraz poprzez to, co pisze, niezaleznie od tego czy
jest
>zdrowy, czy czegos mu brakuje, czy jest poslem, czy uczniem liceum.

Idąc tą bzdurną filozofią " jej osobistego obrazu na newsach " przez
nią stworzonego dalej ,
nie rozmawiamy więc z nią tylko z wytworem jej wyobraźni. To dla mnie
coś zupełnie nowego.
Ale jeśli już tak jest to jest to najbardziej spaprany " obraz " młodej
dziopy i chyba jedyny na GRUPIE.
Idąc dalej za filozofią tego jej " obrazu " trzeba zrobić korektę na
przyszłość jeśli spotka się jej post i będzie się chciało do niego
ustosunkować należy pisać :

Witam " Obrazie Agaty Jurkiewicz ".

Tego typu zwracanie się do autora tej bzdurnej filozofi nie jest jednak
korekt , gdyż ten
" jej osobistego obrazu na newsach " mimo wszystko podpisuje się

Agata Jurkiewicz

Potwierdziły się więc bardzo szybko słowa Micki Landał o niej , cyt :

> Nie ma takiej mozliwosci, aby przedstawiac sie
>ze strony jakiej chcemy aby nas widziano. Nikt nie jest doskonaly i
predzej
>czy pozniej wpadnie w swoje wlasne sidla.

Brawo Micki !

Wracając do Twego postu masz rację , że :

> Prawda jest taka ze w interku mozna grac role ktora sie tylko
zapragnie
> ...i ktora sie potrafi, oczywiscie ;)

oraz :

> jakis zahukany czlowieczek moze stac sie batmanem ;)

Wnioseki :

1.
" Obraz Agaty Jurkiewicz " grać tej roli zupełnie nie potrafi bo ciągle
miesza się z Agatą Jurkiewicz.

2.
Trzeba zdać sobie sprawę na przyszłość że polemizujemy z " obrazem "
zahukanego
człowieka.

A ja pociłem się kiedyś nad wierszem o ocza Agaty Jurkiewicz a okazało
się , że ona to nie ona - to obraz. Chybam wariat ale jeśli tak to ona
większy.

UWAGA !!!!!!!!!!!!

Polemizuję do obrazu z news. A stosując filozofię tegoż " obrazu " , cyt
:

>Dlatego tez nie nalezy brac osobiscie do siebie tego, co sie na newsach
na
>swoj temat przeczyta.

Krzychu , uszczypnij mnie poraz drugi bo coś tu nie kapuję.
Czy ten " obraz " ma równo pod " sufitem " ?

pozdr. - Józek

PS. A Ty to TY czy " Twój obraz " ;-)

16. Data: 2000-01-19 08:12:39

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

A teraz kalectwo w wersji niemiecko-angielskiej :

> Krzysztof Szarner <s...@g...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
> 3...@g...pl...wrote :

Joziu przetlumacz prosze :)

> PS. A Ty to TY czy " Twój obraz " ;-)

Zeby nie wyszlo jak w powiedzeniu :

"Gadal dziad do obrazu a obraz do niego ani razu" :)

bez urazy ;)

pozdrawiam
A.A.

17. Data: 2000-01-19 21:14:43

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@c...pl...
> Witam !
>
> A teraz kalectwo w wersji niemiecko-angielskiej :

Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@c...pl...

Witam Andrzeju ,

Oj widzę , że moje polemiki z niektórymi fascynatami pozostawiły
negatywne ślady w moim przelewaniu myśli na papier do tego stopnia , że
nawet najbłskotliwiejsi mnie nie rozumieją
i odwrotnie.

A.A:

> A teraz kalectwo w wersji niemiecko-angielskiej :

Totalnie nie wiem o jakie kalectwo Ci chodzi. Nie znajduję żadnych
wontków niemiecko - angielskich w dalszej Twojej treści.:(

1. O pouczenie proszę - autor: Kmicic z filmu " Potopu " wg.
Sienkiewicza.

A.A.

> Joziu przetlumacz prosze :)

Chodzi Ci zapewne o moją myśl w postawionym na wesoło pytaniu ,
skierowanym do Krzysia Sz.
Była to aluzja a raczej pytanie z podtekstem aluzyjnym do " obrazu "
gościa odwiedzającego naszą GRUPE , a podpisującego się Agata
Jurkiewicz. A ponieważ dane mi było poznać osobiście Krzysia i jego
poczucie humoru , pozwoliłem sobie na zadanie jemu tego pytania ,
będącego żartem i odnoszącym się do tych którzy j / w Agata chcą
występować na forum GRUPY nie jako ja lecz jako " obraz " swego ja.
Nie , nie ,nie. Nie wymagaj odemnie abym wyjaśnił Ci mechanizm tej
transformacji człowiek - obraz. O to zwróć się do w / w autorki tej
filozofji.

Za mały Bolek jestem. ( autor- Robert Szymczak )

A.A.
> Zeby nie wyszlo jak w powiedzeniu :
>
> "Gadal dziad do obrazu a obraz do niego ani razu" :)

Nie widzę związku.

2. O pouczenie proszę.

A.A.

> bez urazy ;)

Nie mam podstaw.

pozdr. - Józek

18. Data: 2000-01-20 06:14:21

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozku!

Piszesz:

> Czoł ( giem )

Na Agate? ;)

> Witam " Obrazie Agaty Jurkiewicz ".

Jestem ciekaw czy Agata odwazy sie walczyc z desantem 'aus Deutschland'
... ja bym zawalczyl! Wcale nie podpuszczam ;)

btw. uwazaj kogo i co cytujesz...

> " Obraz Agaty Jurkiewicz " grać tej roli zupełnie nie potrafi bo ciągle
> miesza się z Agatą Jurkiewicz.

Wydaje mi sie, ze ja w internecie to nie ten sam ja co w realnym zyciu.
A w internecie tym latwiej sie czaic... To jest piekne: wszelkie
kompleksy na bok, wady i ulomnosci gleboko ukryte, a na wierzchu JA z
taaaka mordka :)), taaaka gadka, taaakimi pogladami, taaakimi
pomyslami... W zyciu za to mozna drogo zaplacic...

> Trzeba zdać sobie sprawę na przyszłość że polemizujemy z " obrazem "
> zahukanego
> człowieka.

Piszac o batmanie nie myslalem o Agacie! Nawet jej nie znam... Wole byc
ostrozny w ocenach.

> A ja pociłem się kiedyś nad wierszem o ocza Agaty Jurkiewicz

To wtedysmy sie pierwszy raz 'strzasli' :)

> a okazało
> się , że ona to nie ona - to obraz. Chybam wariat ale jeśli tak to ona
> większy.

STOP, please, chociaz na chwile

> Krzychu , uszczypnij mnie poraz drugi bo coś tu nie kapuję.

Daj sobie luzu, bo Cie nie usczypne, a Cie kopne ;)

> Czy ten " obraz " ma równo pod " sufitem " ?

Zalezy jaki na sufit :)

> PS. A Ty to TY czy " Twój obraz " ;-)

Od 7 do 15 - ja, po 15 i w weekendy moj zastepca ;)

balon

PS Troche luzu w tym wszystkim, bo sie zolcia zalejecie!

19. Data: 2000-01-20 08:36:46

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wytyka kalectwo jezykowe Jozkowi:

> Joziu przetlumacz prosze :)

Moze ja? No... ze napisalem, ze ten message-id napisal. Trudne? ;)

> Zeby nie wyszlo jak w powiedzeniu :
>
> "Gadal dziad do obrazu a obraz do niego ani razu" :)

Juz nawet myslalem czy nie podeslac czegos jako 'Agata' bo Jozek tak
sam do siebie gada ;)

> bez urazy ;)

Urazy to on juz i tak ma, bo tak sie prosil zebym go uszczypnal, a nie
chcialem byc skapy, tak ze caly juz poszczypany ;)

balon

20. Data: 2000-01-20 08:40:27

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozek napisał:

> Oj widzę , że moje polemiki z niektórymi fascynatami pozostawiły
> negatywne ślady w moim przelewaniu myśli na papier do tego stopnia ,
> że nawet najbłskotliwiejsi mnie nie rozumieją i odwrotnie.

Skutki uboczne ;)

> Totalnie nie wiem o jakie kalectwo Ci chodzi. Nie znajduję żadnych
> wontków niemiecko - angielskich w dalszej Twojej treści.:(

Nasze czytniki sie kloca, a Tobie sie nie chce zmienic kilkanascie
znakow wrzucanych przez czytnik :P

> Chodzi Ci zapewne o moją myśl w postawionym na wesoło pytaniu ,
> skierowanym do Krzysia Sz.

Skoncz juz przerabiac ten watek bo stalo sie to nudne ;)

balon

nauczanie metoda DOMANA
klawiatura dla niepełnosprawnego
Re: Eksperyment myslowy - jakie prawa dla kogo?
dot. listu >>szukam kontaktu<< napisanego przez Szymona
A innym sie opłaca