Każdy kto tutaj pisze

1. Data: 2018-08-07 00:55:36

Temat: Każdy kto tutaj pisze
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jest popierdolony.

cbdu

2. Data: 2018-08-07 10:01:31

Temat: Re: Każdy kto tutaj pisze
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/08/2018 o 23:55, tren R pisze:
> jest popierdolony.
>
> cbdu

to jest sila natchnienia, czesc tak przy okazji

--
gazebo

3. Data: 2018-08-07 14:00:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2018 o 10:01, gazebo pisze:

> to jest sila natchnienia

Można i tak to nazwać.

> czesc tak przy okazji

Chwała i cześć bohaterom!

Ewa

4. Data: 2018-08-07 16:36:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:
> jest popierdolony.

Cenna samokrytyka, tylko czemu tak wstydliwie zakamuflowana
kwantyfikatorem?
Staw czoło temu wyzwaniu i napisz otwarcie: ,,Jestem
popierdolony".
Zabrzmi bardziej prawdopodobnie.

--
XL

5. Data: 2018-08-08 01:13:46

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 10:01:31 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> to jest sila natchnienia, czesc tak przy okazji
>
> --
> gazebo

czołem gazebo
kojarzysz mi się z gazelą, teraz to zrozumiałem.
kolejne natchnienie, można umrzeć od natchnień?

6. Data: 2018-08-08 01:16:42

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 14:00:43 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> Można i tak to nazwać.

> Chwała i cześć bohaterom!
>
> Ewa

bohaterowie tej grupy są pewnie dla każdego obecnego popierdolonego inni.
czas, czas, to jego wina.
a wiesz, że mam Twoje zdjęcie z fajnymi tymi tymi?
przechowuję. oglądam raz na 2 lata.
mniej więcej.
trochę wtedy płaczę, ale tylko trochę.
kłamię.

7. Data: 2018-08-08 01:23:10

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 16:36:49 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> kwantyfikatorem?
> Staw czoło temu wyzwaniu i napisz otwarcie: ,,Jestem

ty jak zwykle nic kurwa nie rozumiesz.
przecież, skoro piszę na grupie, sam się wpisuję w tę definicję.
co tu jest wstydliwie zakamuflowane? chyba twoja chęć do bycia najmądrzejszą pindą w
kurniku. niestety, tam raczej nigdy nie dotrzesz. piszę "raczej" bo jednak tego nikt
nie wie, jakiś tam potencjał masz. podobnie jak cbnet. kurwa, ten to był palant!
żeńskim czarkiem, czarkownicą taką. wiedźmą nie, bo wiedźmy robią swoje i nie pierdol
tyle. one trują w realu, a nie na psp. ale spokojnie i tak w jakiś sposób jesteś
historią tej grupy. mniej więcej jak ks robak, o ile pamiętasz. a twoje posty o
robionym mężowi fellatio utkwiły oczywiście w mojej brudnej pamięcio-wyobraźni. no,
pis z tobą niewiasto.

8. Data: 2018-08-08 07:55:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:

> [...]
> pamiętasz. a twoje posty o robionym mężowi fellatio utkwiły oczywiście w
> mojej brudnej pamięcio-wyobraźni. no, pis z tobą niewiasto.

Moja chęć??? - przecież to twoja najmundrość w tym kurniku jest oczywista.
Jedyne, na czym się opiera, to ,,kurwa" co drugie słowo i wryte w pamięć
babskie ,,te te", tudzież robienie fellatio.
Normalnie prorok tej grupy! Wszyscy tu zaraz padną przed tobą na twarz, a
najbardziej ta od ,,tych tych". Z tą od fellatio gorzej ci poszło, boś gówno
zrozumiał. Cycki łatwiejsze do pojęcia dla prostaka.

--
XL

9. Data: 2018-08-08 09:50:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2018 o 01:16, tren R pisze:

> bohaterowie tej grupy są pewnie dla każdego obecnego popierdolonego inni.

Tym bardziej cześć!

> czas, czas, to jego wina.
> a wiesz, że mam Twoje zdjęcie z fajnymi tymi tymi?

Z fajnymi tymi tymi i tamtymi? To dobrze. Tak tworzy się piękna historia. ;)

Oj tam, oj tam, nie kłam.

Ewa

10. Data: 2018-08-08 09:51:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2018 o 01:23, tren R pisze:
> podobnie jak cbnet. kurwa, ten to był palant!

No właśnie! Ciekawe, co u niego.

Ewa

Chwała Bohaterom Powstania!
Miasta braterskie - Słupsk i Paryż!