Każdy kto tutaj pisze

21. Data: 2018-08-10 02:14:57

Temat: Re: Każdy kto tutaj pisze
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 00:16:21 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Aby być DOBRYM psychologiem/psychoanalitykiem/psychiatrą - trzeba być
> nieźle pop...ym. Inaczej nie ma po co ładować się do tego zawodu. Normalny
> człowiek nie byłby w stanie bezurazowo obcować z tyloma pop...ńcami.

ale fajnie pierdolisz. aby być DOBRYM strażakiem, trzeba podpalać lasy.
weź się iksela, bystrość minus pińcet.

22. Data: 2018-08-10 10:30:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Jebnij na zdjęcie napis "konstytucja", wtenczas kontrola będzie
> polityczna nie obyczajowa. Tylko tak żeby napis nie zasłaniał
> fajnych tych tych. Jak to mówią: nie będziesz miał bogów cudzych
> przede mną.
>
> Dębska
>
> P. S. Pisior pod nieustajacą kontrolą, strzela do kogo i kiedy każę.
>
> P. S. 2 Dawno ci nikt nie jebnął?

Powiedziałabym, że wręcz przeciwnie :-)))

--
XL

23. Data: 2018-08-10 10:32:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:

> ale fajnie pierdolisz. aby być DOBRYM strażakiem, trzeba podpalać lasy.

Dokładnie! Wujek Gugiel -> strażacy and podpalacze

> weź się iksela, bystrość minus pińcet.

Cenna samokrytyka. W punkt!

--
XL

24. Data: 2018-08-10 10:41:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:

> jak kurwa co drugie, policz kurwa dobrze.
> i co się na tym kurwa niby opiera?
> czy ja jestem jebana ikselka, napierdalająca setki postów, żeby padać przede mną na
twarz?

Nie jesteś - ale znakomicie ci wychodzi padanie. Leżąc pomyliłeś osoby.
Zdarza się.

> zresztą ty zahartowana jesteś w boju, niejeden epitet zebrałaś i niewiele cię
rusza.

Zwłaszcza byle gnojek nie jest w stanie mnie obrazić.

> można i tak. aha, n potrzeby twojej matematyki: kurwa kurwa kurwa. za
> mało kurwa? cycków niestety nie było, ale fellatio było, sklerotyczko.
> pamięć ludzka to gówno jest. daje się kształtować, jak miękki fallus,
> nomen omen, notabene. zawsze te dwa pojęcia mylę.

Bo ty właśnie tam masz ,,pamięć". Cóż, zdarzają się wtedy pomyłki.
Współczuję.

> lubisz stara kozo, jak się zwraca na ciebie uwagę, nie?

Uwagę starego capa? - średnio.

> masz wszystko co trzeba - niezły nick, skandalizujący seks, ciągłą
> obecność. męczysz w rozmiarze XL :)

Dokładnie.

--
XL

25. Data: 2018-08-16 23:35:15

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 06:52:03 UTC+2 użytkownik n...@g...com
napisał:

> [...]
> przede mną.
>
> Dębska
>
> P. S. Pisior pod nieustajacą kontrolą, strzela do kogo i kiedy każę.

a co dębska, chcesz zostać męskimi bokserkami?

26. Data: 2018-08-16 23:37:11

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 10:41:27 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Dokładnie.

i jesteś pokorna, jak się do ciebie właściwie podejdzie :)

27. Data: 2018-08-16 23:43:39

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 10:33:01 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Dokładnie! Wujek Gugiel -> strażacy and podpalacze

> Cenna samokrytyka. W punkt!

krakowiacy i górale też da sporo wyników.
ja nie jestem bystry, nie aspiruję.
na pewno mam jedną zaletę.
przeklętą zaletę.
po kilku minutach rozmowy, po kilku postach - wiem, czy człowiek jest szczery.
czy na grupie jest ktoś szczery?
albo - kto jest najbardziej szczery?
pamiętam jedną osobę.
nie pamiętam jej nicka.

28. Data: 2018-08-25 08:53:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-16 o 23:35, tren R pisze:

> a co dębska, chcesz zostać męskimi bokserkami?

A ić

Dębska

Chwała Bohaterom Powstania!
Miasta braterskie - Słupsk i Paryż!