Keczup Heinz smaczny i zdrowy?

następny post »
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Keczup Heinz smaczny i zdrowy?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 26 Nov 2017 21:16:48 GMT

http://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/heinz-to-nie-kec
zup-przynajmniej-w-izraelu/x0p4gh1

Aż strach się domyślać, co wchodzi w skład pozostałej procentowej części
tego produktu. Przed chwilą obejrzałam w tv filmy z pewnej chińskiej
fabryki koncentratu pomidorowego. Na transporterze jakaś 1/6 pomidorów jest
zupełnie zielona (solanina!), a do kadzi z pomidorową pulpą z wielkich
worów wsypywano... zagęstnik sojowy!
Nie wierzę, aby ta aksamitna i gęsta konsystencja keczupu Heinz nie była
efektem podobnego zabiegu i tyle.
Robię keczup, to wiem, jak bardzo trzeba zagęścić pomidory, aby po dodaniu
octu nie był rzadki. W moim przypadku zagęszczenie to jest identyczne, jak
przy robieniu śliwkowych powideł. Czyli z początkowej objętości pulpy ze
wstępnie rozgotowanych owoców pozostaje jakieś 30 procent.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":