Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

61. Data: 2018-10-01 08:34:29

Temat: Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitośc i?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-30 o 20:58, Ilona pisze:

> Moherowe babcie z Pierdziszewa, nie brały w tej ankiecie udziału,

A szkoda.

> ponieważ dla nich to grzech.

Dla nich grzechem jest wzięcie udziału w ankiecie, a nie to, że je
pijany mąż napierdala.

Więc sama widzisz, że trzeba brać poprawkę na zacofane kraje, takie jak
Polska.

Str. 36 raportu:
"Analizując wyniki badania, należy mieć na uwadze fakt,
iż w społeczeństwach, w których przemoc ze strony partnera uważa się w
dużym stopniu za sprawę prywatną, o przypadkach przemocy wobec kobiet
nie mówi się raczej rodzinie ani przyjaciołom i rzadko zgłasza się je
policji."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2018-10-01 18:18:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-01 08:34, Kviat wrote:

> [...]
> dużym stopniu za sprawę prywatną, o przypadkach przemocy wobec kobiet
> nie mówi się raczej rodzinie ani przyjaciołom i rzadko zgłasza się je

:)
Mówiłem, poczytaj raport.
Polska to kraj z największą raportowalnością* przypadków przemocy wobec
kobiet w całej Europie.

* - https://www.google.com/search?q=raportowalnosc+przem
ocy+polska

Jeśli starsze panie z małych miejscowości nie brały udziału w ankiecie,
to znaczy, że wzrosł procentowy udział młodych kobiet, z dużych miast.

Myśle, że również, pola morficzne są obiektem zainteresowań, jak
wszystko to co zbliża ludzi do Boga.

63. Data: 2018-10-01 18:23:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-01 08:29, Kviat wrote:

> A co kościół mówi na te twoje pola morficzne? Wrzuca do tej samej
> szuflady co jogę, czy ma osobną?
>
> A najbardziej zabawne jest to, że te zacofańce katotalibskie mają
> czelność pouczać nas normalnych ludzi, zamiast ucywilizować się,
> przynajmniej do naszego poziomu.

Może, robią to z troski?
Może, dostrzegają, mimo wszystko, jakiś potencjał?

64. Data: 2018-10-01 20:00:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-01 o 18:23, Ilona pisze:

Może robią to z troski?
Może dostrzegają, mimo wszystko, jakiś potencjał?

zamiast ucywilizować się, przynajmiej do naszego poziomu.

> Może, robią to z troski?

Nie. Ksiądz im kazał.

> Może, dostrzegają, mimo wszystko, jakiś potencjał?

Nie dostrzegają. Ksiądz im kazał.
Sami by na to nie wpadli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2018-10-01 20:11:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-01 o 18:18, Ilona pisze:

> :)
> Mówiłem, poczytaj raport.

To są cytaty z tego raportu.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Polska to kraj z największą raportowalnością* przypadków przemocy wobec
> kobiet w całej Europie.

LOL :):)

> * - https://www.google.com/search?q=raportowalnosc+przem
ocy+polska

Jasne.... Ty widziałaś jakie linki to pokazuje?
Już ci pisałem, że bredni o płaskiej Ziemi nie udowadnia się linkami do
stron bredzących o płaskiej Ziemi.

> Jeśli starsze panie z małych miejscowości nie brały udziału w ankiecie,
> to znaczy, że wzrosł procentowy udział młodych kobiet, z dużych miast.

Nie. To wcale to nie znaczy.

> Myśle, że również, pola morficzne są obiektem zainteresowań,

Nie wątpię. Kościół interesuje się również jogą, pokemonami, Harrym
Potterem i chodzeniem po wodzie. Pytałem o coś innego.
Ksiądz ci pozwala godzić wiarę w kościół z wiarą w pola morficzne?

> jak
> wszystko to co zbliża ludzi do Boga.

Strasznie daleko musi być ten wasz bóg, że aż musicie się do niego
zbliżać biegnąc przez pola morficzne.
A mógłby pstryknąć palcem...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2018-10-02 21:31:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-01 20:11, Kviat wrote:

> [...]
> Ksiądz ci pozwala godzić wiarę w kościół z wiarą w pola morficzne?

> Strasznie daleko musi być ten wasz bóg, że aż musicie się do niego

Czasami miewam wrażenie, że piszesz te posty pod wpływem?
A może robisz to na trzeżwo?

67. Data: 2018-10-02 21:32:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-01 20:00, Kviat wrote:

> Może robią to z troski?
> Może dostrzegają, mimo wszystko, jakiś potencjał?
>
>  zamiast ucywilizować się, przynajmiej do naszego poziomu.

> [...]

Eee tam, ksiądz poszedł do kina.

68. Data: 2018-10-02 22:27:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-02 o 21:31, Ilona pisze:

> Czasami miewam wrażenie, że piszesz te posty pod wpływem?

Nie wiem czy czasami masz takie wrażenie.

> A może robisz to na trzeżwo?

No na trzeżwo, to się nie da pisać o polach morficznych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.