Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

191. Data: 2009-10-28 11:53:58

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:27:00 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A mnie przez te Wasze licytawki wody odeszły
>
> Qra

Serio??? - no to czekamy na dalsze wieści! Gratulacje!
--

Ikselka.

192. Data: 2009-10-28 11:55:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:34:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Ktoś Ci, Chironie, odebrał stanowisko sprzątaczki, tak powszechnie szanowane
> przez mężczyzn i dobrze opłacane?

Flyer nie narzeka jakoś, ani na brak szacunku, ani na nic innego.

--

Ikselka.

193. Data: 2009-10-28 11:58:18

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Flyer nie narzeka jakoś, ani na brak szacunku, ani na nic innego.

widac mlodsza jestes niz wyglasz

--
bla

194. Data: 2009-10-28 11:58:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:38:45 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> A ojciec już nie? Fakt, ktoś musi te na mamuty polować...
>
> Qra

Po upolowaniu mamuta - jest też niezbędny dzieciom.
--

Ikselka.

195. Data: 2009-10-28 11:58:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:43:55 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> To ucz!
>
> Qra

JA??? - zatrudnię guwernantki.
--

Ikselka.

196. Data: 2009-10-28 12:00:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:46:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Buahaha!
> Nie posłali Ci mądrzy, których dzieci chodzą do przedszkola. Albo tacy,
> którzy nie musieli szukać dla dzieci swych opieki, bo sami mogą ją
> sprawować, bo mają babcie, ciocie czy dobrze opłacaną nianię. Zaiste, mądrzy
> to rodzice.
>
> Qra

No właśnie, dlaczego wybrali opiekę domową lub przedszkole, a nie
skorzystali z dobrodziejstwa szkolnej ewentualności?
:-)
--

Ikselka.

197. Data: 2009-10-28 12:07:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 11:44:40 +0100, Chiron napisał(a):

> Nie zrozumiałem? Jest sporo firm sprzątających - i jakoś tak widzę w nich
> wielu facetów. Popatrz choćby w hiperkach- widziałaś kiedyś babę jeżdżącą
> wózkiem do sprzątania?

Ja znam też sporo, całkiem sporo meżczyzn po prostu sprzatających po sobie,
żeby kobieta nie musiała - etat sprzątaczki wtedy niepotrzebny...

--

Ikselka.

198. Data: 2009-10-28 12:07:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 11:52:09 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <a...@e...ol> tak oto plecie:

> Wcale. Za widziałam niejedną kobietę. Wszystko kwestia odpowiedniego
> spojrzenia.
>
> Qra

Spójrz dokładniej.
--

Ikselka.

199. Data: 2009-10-28 12:09:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2009 12:06:20 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> To są szczegóły- rozwadniasz tendencyjnie temat. W misce klozetowej:-)

Jak zwykle.
--

Ikselka.

200. Data: 2009-10-28 12:13:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Wiesz- dlatego zaskoczyło mnie (jak zrozumieć?) stwierdzenie Twoje, że
> nie chcesz być kalką michała. Oprócz tego- piszesz, że co wątek to
> konflikt- więc tym bardziej spytałem

Bo ja nigdzie z transparentem, że szkoła ma być obowiązkowa i bezpłatna, nie
szłam w pochodzie.

Qra

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...