Kiedy i co z nasion trzeba sprowadzić najwcześniej?

1. Data: 2006-12-27 19:02:36

Temat: Kiedy i co z nasion trzeba sprowadzić najwcześniej?
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie w związku ze sprowadzeniem nasion do sklepu ogrodniczego.
Liczę na pomoc fachową. Pozdr...
zbyszu
Oczywiście nie tylko nasiona, ale ogólnie co?

2. Data: 2006-12-27 19:34:32

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszu" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Mam pytanie w związku ze sprowadzeniem nasion do sklepu
ogrodniczego.
> Liczę na pomoc fachową. Pozdr...
> zbyszu
> Oczywiście nie tylko nasiona, ale ogólnie co?

dlaczego w tym wątku ten powyższy post (celowo nie wycięty) jest u mnie
pierwszym i ostatnim?
Nie widze tych, które zostały zacytowane... :(((

--
ewa

3. Data: 2006-12-27 19:39:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:emug1n$5c5$1@news.onet.pl zbyszu
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam. Mam pytanie w związku ze sprowadzeniem nasion do sklepu
> ogrodniczego. Liczę na pomoc fachową. Pozdr...
> zbyszu
> Oczywiście nie tylko nasiona, ale ogólnie co?

Hejka. Zatrudnij fachowca.
Pozdrawiam lakonicznie Ja...cki

4. Data: 2006-12-27 20:56:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Liczę na pomoc fachową. Pozdr...
> zbyszu
> Oczywiście nie tylko nasiona, ale ogólnie co?

Jeśli chcesz podpowiadać obsłudze, to odradzam. W zeszłym roku pytałam,
czemu nie sprowadzają nasion firmy Legutko (wśród których jest masa
ciekawostek). Usłyszałam, że nie "schodzą". Pewnie że nie, skoro nasiona 2 m
od kupującego, za ladą i chyba należałoby przynieść lunetę, żeby cokolwiek
wypatrzyć. Do licha z takim sklepem i obsługą!

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-12-27 21:21:01

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego w tym wątku ten powyższy post (celowo nie wycięty) jest u mnie
> pierwszym i ostatnim?
> Nie widze tych, które zostały zacytowane... :(((
ewa

Jaki post? Normalnie pytanie zadałem. To było pierwsze, więc nic innego
jakby nie było. Jeśli znasz odpowiedź na moje pytanie, chętnie przeczytam.
Nie pytałem o nic trudnego. Pozdr...
zbyszu

6. Data: 2006-12-27 22:14:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście nie tylko nasiona, ale ogólnie co?

Rzodkiewkę i marchewkę.Może jeszcze pietruszkę.Zaryzykuj sałatę.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-12-27 23:19:08

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czemu nie sprowadzają nasion firmy Legutko (wśród których jest masa
> ciekawostek). Usłyszałam, że nie "schodzą".

Właśnie. Ciekawostki "nie schodzą". To samo usłyszałem w jedynej hurtowni
nasion, w mieście, gdzie jest ponad pięćdziesiąt ogrodów działkowych (nie
działek) różnej wielkości.
Na pocieszenie dodam, że będę miał w ofercie około 60 pozycji nasion Legutki
(same ciekawostki).

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

8. Data: 2006-12-27 23:37:21

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodniczego. Liczę na pomoc fachową. Pozdr...
> zbyszu
> Oczywiście nie tylko nasiona, ale ogólnie co?

Sezonowo. Teraz łopaty do śniegu i ciepłe rękawice.
Nasiona trzeba zamawiać już wszystkie. Jak teraz nie zamówisz, to możesz nie
dostać później tych co chcesz.

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

9. Data: 2006-12-28 01:40:38

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszu"

> [...]
> jakby nie było. Jeśli znasz odpowiedź na moje pytanie, chętnie przeczytam.

hmmm... w takim razie w dosc nietypowym miejscu umiejscowiłeś podpis i to
mnie zmyliło :/

--
ewa

10. Data: 2006-12-28 06:27:11

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zbyszu"

> hmmm... w takim razie w dosc nietypowym miejscu umiejscowiłeś podpis i to
> [...]
Ewa, witaj w piękny zimowy poranek. Mój podpis był normalnie, ale pod spodem
zrobiłem coś w stylu: Ps
Tak bywało w normalnych listach. Pamiętasz, takie białe kartki i koperty.
Pozdr...
zbyszu

Przycinanie winobluszczu
Dynie ozdobne