Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...

1. Data: 2014-10-21 12:20:39

Temat: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wirtualna autopsja" dokonana przez naukowców we współpracy z BBC One, na
którą składa się ponad 22 tys. skanów komputerowych, została przeprowadzona
wraz z analizą genetyczną rodziny Tutanchamona. Naukowcom oprócz cech
wyglądu zewnętrznego historycznego władcy, udało się ustalić, że jego
rodzice byli rodzeństwem.

Naukowcy uważają, że fakt ten spowodował u niespełna 20-letniego faraona
upośledzenie fizyczne, wywołane brakiem równowagi hormonalnej. Mity
sugerują, że Tutanchamon został zamordowany lub zginął w katastrofie powozu,
którego elementy znaleziono w czaszce oraz innych częściach szkieletu. Teraz
naukowcy twierdzą, że być może nastoletni władca padł ofiarą choroby
dziedzicznej. Za teorią tą przemawiałby argument, że tylko jedna z ran
została zadana przed śmiercią, a zdeformowane stopy prawdopodobnie
całkowicie uniemożliwiłby start w wyścigach rydwanów.

Prawdę o rodzicach Tutenchamona odkrył Albert Zink z Institute for Mummies
and the Iceman we Włoszech, który badał DNA egipskiej rodziny królewskiej. Z
jego badań wynika, że Echnaton, ojciec młodego władcy, miał kontakty
seksualne ze swoją siostrą. W starożytnym Egipcie kazirodztwo nie było
piętnowane, a ówcześni ludzie nie wiedzieli nic o skutkach zdrowotnych
dotykających potomków z takich związków.

Hutan Ashrafian, wykładowca chirurgii w Imperial College w Londynie,
powiedział, że kilku członków rodziny miało dolegliwości, które mogą być
wyjaśnione przez brak równowagi hormonalnej. - Wielu z jego poprzedników
dożywało sędziwego wieku. Tylko najbliższa linia Tutanchamona umierała
wyjątkowo wcześnie.

Za dodatkowy dowód wskazujący na fizycznego ograniczenia faraona może
posłużyć laska znaleziona w jego grobowcu. Młody faraon umarł w niejasnych
okolicznościach, w wieku 20 lat, więc przedmiot ten nie był w tym przypadku
oczywistym atrybutem.

żródło:
http://wiadomosci.onet.pl/nauka/faraon-tutanchamon-m
ial-zdeformowane-cialo-pochodzil-rowniez-z-kazirodcz
ego-zwiazku/w9fz1

Stosunki kazirodcze nie były by groźne dla zdrowia i życia uprawiających ję
ludzi, gdyby poprzedziło je wychowanie seksualne i inicjacja seksualna tych
ludzi wśród rodziców.

Jeżeli stosunki kazirodcze nie bedą poprzedzone wychowaniem seksualnym
według modelu, który proponuję to mimo pozornej wolności ludzi je
uprawiających nadal będą oni uzależnieni emocjonalnie od swoich rodziców i
niestabilni emocjonalnie. To właśnie ta emocjonalna niestabilność jest
zaburzeniem wywołującym mutacje informacji genetycznej u potomstwa
kazirodców.

Brak wychowania seksualnego tak jak i wychowanie seksualne nie zakończone
inicjacją seksualną są źródłem niepewności osobnika i zaburzeń jego
osobowości. A zaburzenia osobowości (to samo co zaburzenia psychiczne)
przejawiaja sie w postaci wad fizycznych oraz błędnego funkcjonowania
organizmu.

By kazirodztwo mogło byc uprawiane i by faktowi temu nie groziły następstwa
w postaci chorób genetycznych musi być poprzedzone przez pełne wychowanie
seksualne w rodzinie zakończone inicjacją seksualna dziecka z rodzicami.
Oczywiście dotyczy to ludzi, którzy płodzą nowe zycie; by uwolnić się od
ryzyka wad genetycznych krewni (na przykład brat i siostra) muszą przejść
pełne wychowanie seksualne zakończone inicjacją seksualną wśród rodziców.

Pozdrawiam

Władek Tarnawski, LeoTar

2. Data: 2014-10-21 12:50:00

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście miało być:

Stosunki kazirodcze nie były by groźne dla zdrowia i zycia potomstwa
uprawiających je ludzi gdyby poprzedziło je wychowanie seksualne i inicjacja
seksualna tych rodziców wśród ich rodziców, czyli dziadków. (Chodzi o
działania dziadków by potomstwo ich dzieci było wolne od zaburzeń).

3. Data: 2014-10-21 12:50:44

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście miało być:

4. Data: 2014-10-21 12:56:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Oct 2014 12:50:00 +0200, LeoTar napisał(a):

> Stosunki kazirodcze nie były by groźne dla zdrowia i zycia potomstwa
> uprawiających je ludzi gdyby poprzedziło je wychowanie seksualne i inicjacja
> seksualna tych rodziców wśród ich rodziców, czyli dziadków.

Jezusiemaryjo, ależ Ty durnyyyyy....

5. Data: 2014-10-21 13:04:21

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Oct 2014 12:20:39 +0200, LeoTar napisał(a):

> Naukowcy uważają,

A czy mógłbyś jasno, dla ułatwienia - w paru krótkich punktach wyłożyć co
właściwie postulujesz?
Darując sobie wyjaśnianie co "naukowcy uważają" oraz wszelkie argumenty za
lub przeciw twoim postulatom? Do argumentów możemy przejść jak już będę
wiedział o co ci chodzi :)
--
Jacek

6. Data: 2014-10-21 13:04:47

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Ciebie trzeba umieścić w odosobnieniu.

Z grypserą, żeby go wyedukowali. Seksualnie.

7. Data: 2014-10-21 13:35:39

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2014-10-21 13:53:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2014-10-21 14:06:54

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie trzeba umieścić w odosobnieniu.
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Brak takiego wychowania pozostawia całą władzę nad emocjami i seksem w
rękach kobiet bez konieczności zaufania mężczyznom.
Dlatego tak bardzo hałasujesz bo boisz sie tej chwili kiedy jako kobieta
będziesz musiała zaufać mężczyźnie i zrezygnowac ze sprawowanej władzy.
Matriarchat nadal trwa i staje sie coraz groźniejszy gdyż mężczy6źni chcąc
kupic sobie złudną przychylność kobiet walcza między sobą o władzę
polityczną oraz gospodarczą.
A co do zamknięcia mnie w odosobnieniu... No cóż, spróbuj to zrealizować.
Zamiast gęgąc niczym gęs podwórkowa spróbuj wyjasnić dlaczego niby moje
pogłądy są błędne. Boisz sie tej chwili gdyż Twoja ugruntowana na zakazach
wiedza nie wystarcza już by rzeczowo ze mną polemizować.

Pozdrawiam
Władek Tarnawski, LeoTar

10. Data: 2014-10-21 14:30:07

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezusiemaryjo, ależ Ty durnyyyyy....
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Taką mądrą stopkę sobie wybrałaś a tak durna Ty...
Zamiast mnie poniżać rzuć coś ciekawego w dyskusji. Może mnie przekonasz.

Pozdrawiam
Władek Tarnawski, LeoTar

Rogi
Sklep i moralność
"Rz": Polska się wyludnia w zastraszającym tempie -GUS zawyza stastyki
Rozwój
Experyment