Kiedy kopie kret?

1. Data: 2012-01-11 17:20:32

Temat: Kiedy kopie kret?
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ nie ma odpowiedzi w podobnym wątku, więc pozwalam sobie na nowy.
Kiedy kopie swoje kopce kret? Nad ranem? W nocy?
Między godziną 9-tą a 15-tą nie zauważyłem ruchu.
Mam zamiar poczatować trochę na tego "pana" z łopatą i eksportować go
gdzieś daleko ale nie chce mi się siedzieć o dziwnych porach przy
latarce. Myślałem o postawieniu aparatu fotograficznego z funkcją
robienia zdjęć co ileś tam minut, ale mój tego nie potrafi.
Ktoś wie?
Jacek

2. Data: 2012-01-11 17:22:34

Temat: Re: Kiedy kopie kret?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:20:32 +0100, Jacek napisał(a):

> Kiedy kopie swoje kopce kret? Nad ranem? W nocy?

Kiedy mu się akurat najbardziej chce.
--
XL

3. Data: 2012-01-11 18:27:21

Temat: Odp: Kiedy kopie kret?
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy kopie swoje kopce kret?

Mecz na Eurosporcie. Jedno piwko, drugie... Mecz ciekawy, ale gola, jak nie
nima tak nima ;-( Dochodzi 90 minuta. Idziesz sobie siknąć, bo pęcherz
pęknie. Wracasz i co widzisz? 3:2 dla Realu! ;-)

Zdroofka Johnny

4. Data: 2012-01-11 19:02:38

Od: "imsure" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z kretem jest jak z grzybami.
kopie, kiedy go nie widać.
ważne, że na rano zawszej kopczyk jest gotowy.
i za to trzeba kreta docenić.

imsure!

5. Data: 2012-01-11 19:06:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jan 2012 20:02:38 +0100, imsure napisał(a):

> z kretem jest jak z grzybami.
> kopie, kiedy go nie widać.
> ważne, że na rano zawszej kopczyk jest gotowy.
> i za to trzeba kreta docenić.

Doceniam, kiedy sobie biorę z kretowisk ziemię do kwiatków - jest
czyściutka (bez kamyków i kłączy), rozdrobniona i puszysta :-)

--
XL

nie ma zimy... mozna sadzic?
Beszczelne kreciarstwo