Kiedy mają wypadać mleczne zęby?

1. Data: 2004-10-28 14:39:12

Temat: Kiedy mają wypadać mleczne zęby?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie Grupowicze,
U mojego 9 i pół latka wypadają teraz mleczne "czwórki" i "piątki". Na ich
miejsce nie rosną zęby stałe. Próchnicy nie ma. Czy aby nie wypadają za
wcześnie? Poczytałem na Googlach i dowiedziałem się, że wymiana zębów jest
miedzy 6 a 13 rokiem życia. Dentysta powiedział, że mój 9,5 latek jest duży
to i zęby szybko zmienia. Ale i tak mam obawy, czy to nie za wcześnie.
Może ktoś mi objaśni, jak to jest.

pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2004-10-28 14:56:07

Temat: Re: Kiedy maj? wypadać mleczne zęby?
Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli rosna stale to wiadome jest ze mleczaki musza wypasc z miejsc. moze i
troche wczesnie, chociaz teraz takie tendencje sie obserwuje, tak mowili na
pedodoncji.
a tak na marginesie jesli nawet za wczesnie to i tak nic na to nie
poradzicie, nie zahamujecie wyzynania, bo to nie ma sensu. jedyne co mozna
to bardzo dbac o wyzniete zeby stale (fluor, lakowanie, kontrole, ew.
leczenie) i to wszystko
- - -
Pozdrawiam,
Cacup @ Pzykko Dizzko