Kiedy najlepiej podlewać trawę?

11. Data: 2018-08-16 13:24:49

Temat: Re: Kiedy najlepiej podlewać trawę?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> Na razie nie idzie źle, tylko w kilku miejscach trochę zżółkło
> bo wody za dużo było, teraz się już poprawia. Jest szansa że
> trawnik przetrwa i będzie jakoś rósł :P

Może to efekt mało profesjonalnego olania sikiem prostym?

--
Jarek

12. Data: 2018-08-16 13:44:00

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 13:24:51 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Może to efekt mało profesjonalnego olania sikiem prostym?

Biegły trawolog stwierdził, że za dużo podlewane. Ja tam nie wiem...
Ale to tylko w paru miejscach, cała reszta wygląda idealnie, przynajmniej
jak na moje pojęcie ideału :>

L.

Piwonie - kosić, czy nie
sztobry
gruszek nie będzie
Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?
Zabezpieczenie miejsc po cięciu.