Kiedy przyciac wierzbe japonska?

1. Data: 2007-08-28 07:44:20

Temat: Kiedy przyciac wierzbe japonska?
Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam 3 sztuki "Salix integra Hakuro Nishiki", ktorej bardzo
porosly galazki i sa rozczapierzone. Wolalbym ja zagescic przez
przycinanie, kiedy nalezaloby przycicac te witki? Czym je zasmarowac po
przycieciu?

Z gory dzieki za rady.

Krzychu

2. Data: 2007-08-28 08:09:02

Temat: Re: Kiedy przyciac wierzbe japonska?
Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kop pisze:
> [...]
> porosly galazki i sa rozczapierzone. Wolalbym ja zagescic przez
> przycinanie, kiedy nalezaloby przycicac te witki? Czym je zasmarowac po

ja bym poczekał z tym cięciem do późnej jesieni (wczesnej wiosny)
wtedy można wykorzystać odcięte gałązki na sadzonki zdrewniałe :-)

po 1. cięciu odczekaj ok.3,5 miesiąca i przytnij 2. raz wtedy wierzba
ładnie się rozkrzewi i listki będą się lepiej wybarwiać

powtarzaj te cięcia co roku

jasio p

3. Data: 2007-08-28 13:49:24

Od: julla bea <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 09:44, Krzysztof Kop <2...@w...pl> wrote:
> [...]
> porosly galazki i sa rozczapierzone. Wolalbym ja zagescic przez
> przycinanie, kiedy nalezaloby przycicac te witki? Czym je zasmarowac po

Ja swoj wierzbe przycinam kilka razy w roku. Ro nie pieknie i ma
zwart koron .

Zreszta wyczyta am gdzies , e tak trzeba i rzeczywiscie skutkuje:)

Pozdrawiam B.

Zajrzyj tutaj jak nie wierzysz
http://www.sklep.oczkowodne.net/shopping/product_enl
arge.php?id=407&si=2fc6cd3cd7d7305eb2c58d57b314f948

a tu skrócony link na wypadek gdyby poprzedni nie dzia a
http://tnij.org/9rr

W temacie trawnika
Akrotkanina
strach pytać