Kiepski trawnik

11. Data: 2009-05-12 19:28:32

Temat: Re: Kiepski trawnik
Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> taaa..
> idz do lekarza. takiego od oczu.

Ciekawe co ty tam widzisz. To jak nazywasz prawdziwy trawnik? Moze cos
na monitor ci sie rzucilo zielonego i wszystko widzisz w odcieniu
trawy.

Dy

12. Data: 2009-05-12 19:34:47

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4a09ca12$0$2341$f69f905@mamut2.aster.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> :-)
> Skoro sam gadasz to rozwiń cyt.: "gliniastej gleby próchnicznej" i
> skąd się taką wozi.

Hejka. Myślę o wierzchniej warstwie gleby organicznej, która powstała na
gliniastym podłożu. Takie gleby fachowo są określane jako czarne ziemie
utworzone z glin lub iłów. Mam z resztą taką na działeczce. :-)
Może zamiast haftować lepiej poczytaj jakiś podrecznik z gleboznawstwa.
Pozdrawiam gleboznawczo Ja...cki
PS Napisałeś: "sam gadasz" a nie potrafisz uprzejmiej?

13. Data: 2009-05-12 19:59:17

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> [...]
> gliniastym podłożu. Takie gleby fachowo są określane jako czarne ziemie
> utworzone z glin lub iłów. Mam z resztą taką na działeczce. :-)

Pokaż palcem, która to:
http://www.zgf.uni.wroc.pl/dydaktyka/przedmioty/Gleb
oznawstwo/Systematyka-tabela.pdf

> Może zamiast haftować lepiej poczytaj jakiś podrecznik z gleboznawstwa.
> Pozdrawiam gleboznawczo Ja...cki

;-)

> PS Napisałeś: "sam gadasz" a nie potrafisz uprzejmiej?

Gadać = mówić, powiadać.
http://www.pbi.edu.pl/book_reader.php?p=34526&s=1
A może ty gwarzysz?
:-)
--
pozdr. Jerzy

14. Data: 2009-05-12 20:48:28

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4a09d518$0$2381$f69f905@mamut2.aster.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> Pokaż palcem, która to:

Hejka. Ty rzeczywiście masz problemy ze wzrokiem, że o kulturze
osobistej nie wspomnę.
Pozdrawiam kończąco Ja...cki

15. Data: 2009-05-12 21:03:36

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:4a09d518$0$2381$f69f905@mamut2.aster.pl JerzyN
>>
> Hejka. Ty rzeczywiście masz problemy ze wzrokiem, że o kulturze
> osobistej nie wspomnę.
> Pozdrawiam kończąco Ja...cki

Politura.
Śpij dobrze.
--
pozdr. Jerzy

16. Data: 2009-05-12 21:43:00

Od: "zonda" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe co ty tam widzisz. To jak nazywasz prawdziwy trawnik? Moze cos
> na monitor ci sie rzucilo zielonego i wszystko widzisz w odcieniu
> trawy.

Nie mierz kazdego wlasna miara.
z.

17. Data: 2009-05-13 07:46:00

Od: "Szymon" <s...@s...pol.nospampl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zonda" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem.
>
> taaa..
> idz do lekarza. takiego od oczu.
Witam,

dzięki za Wasze spostrzeżenia. Widzę, że zamiast czegoś konkretnego,
przeważają uwagi typu "a co to k..a jest??? To nie trawnik!" itp. Nie
pytałem o spostrzeżenia dotyczące trawnika jako takiego. Nie pytam o zdanie
na temat trawy lub kształtu ogrodu lub czegoś tam jeszcze. Szukam pomocy,
jak odrestaurować ten zniszczony kawałek. Nie chce mi się zamieszczać
wcześniejszych zdjęć, jaki to ja "wspaniały" trawnik miałem i słuchać peanów
zachwytu.
Trudno, skoczę do sklepu ogrodniczego to się dowiem.

Pozdrawiam,

Szymon

18. Data: 2009-05-13 07:56:46

Od: "zonda" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachwytu.
> Trudno, skoczę do sklepu ogrodniczego to się dowiem.

Odebralem to tak samo jak Ty - stad wlasnie moje spostrzezenie nt. stwierdzenia:
"Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem." (..)
Nie przejmuj sie - to nasza rodzima malostkowosc i rozsierdziala subiektywnosc..
Ten typ tak. ma.

z.

19. Data: 2009-05-13 08:22:05

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze napisz cos wiecej, jakie podloze, czym nawoziles?
Ze zdjec wyglada raczej na klepisko niz na wyjalowiona glebe.
Nazywanie tego eufemistycznie trawnikiem (jak niektorzy to nazywja)
traca raczej brakiem jakiegokolwiek wyczucia niz kultura osobista.
Kazdy napisal co widzi na zdjeciu a nie jaki jest rzeczywisty problem,
bo tego nikt z nas nie wie - za malo informacji.
Z tego co widac nalezy wymienic podloze.

Pozdrawiam
Dy

20. Data: 2009-05-13 09:54:51

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]
> Nazywanie tego eufemistycznie trawnikiem (jak niektorzy to nazywja)
> traca raczej brakiem jakiegokolwiek wyczucia niz kultura osobista.

Niektórzy zas "trawnikiem" nazywaja sztuczny twór powstaly w wyniku równania
powierzchni z chirurgiczna dokladnoscia i precyzja obsiany selekcjonowana
trawka z najwyzszej pólki koszony dwa razy w tygodniu i nawozony ze cztery
razy w tygodniu i cieszacy oko wlasciciela.

Krzysiek

drewniane ludziki - szukam fotek
Alstroemeria
Poszukuję cibory jadalnej (cyperus esculentus)!
moje marzeia
DYSC