Kijek

81. Data: 2008-11-28 09:42:51

Temat: Re: Kijek
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 06:05:09 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Znaczy, jak? Beztroskie życie? Antykoncepcja czyli legalna aborcja?
> Ikselko... za dużo sklepów z dopalaczami pootwierali... jeszcze przed chwilą
> byłem za tym świństwem, ale po przeczytaniu tego posta... no nie uchodzi...
> nie uchodzi...
>
> Pzdr
> Paweł

Pocxzytaj sobie, jak działa powszechna w użyciu spirala domaciczna... choć
w sumie wątpie, żeby ktoś wprost napisal, że miedź działa chemicznie, a
cała spirala mechanicznie, co miesiąc dokonując jednej aborcji zarodka...

82. Data: 2008-11-28 09:43:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 10:28:25 +0100, medea napisał(a):

> Teraz już podobno nie są takie chętne. Ale i tak nie wierzę w to, żeby
> brali pod uwagę możliwości rozpłodowe kredytobiorców. ;)
>
> Ewa

Finansowe.

83. Data: 2008-11-28 09:45:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było enable?

84. Data: 2008-11-28 09:46:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w sumie wątpie, żeby ktoś wprost napisal, że miedź działa chemicznie, a
> cała spirala mechanicznie, co miesiąc dokonując jednej aborcji zarodka...

Mnie kaleczyła w...

85. Data: 2008-11-28 09:46:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Finansowe.

Hm, nawet na prawnuków!

86. Data: 2008-11-28 09:55:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 10:45:40 +0100, Panslavista napisał(a):

> Było enable?

Jest. I na gazecie też odbieram.

87. Data: 2008-11-28 09:58:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest. I na gazecie też odbieram.

To się zapytowywuję: jak ci się spodobywuje? ;-))

88. Data: 2008-11-28 10:14:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@o...pl> wrote in message

> Czy to znaczy, że wszystkie pary mające problem z niepłodnością same są
> sobie winne, bo stosowały antykoncepcję?

ale ja nie mówię o winie pary! (co najwyzej nieswiadomości)
tylko o cwaniactwie konowałów i firm farmaceutycznych.

A para, jesli ma problem medyczny (nie chodzi o zagrożenie zdrowia)
to musi za to opłacić sama, a nie z mojej kieszeni.

Pozdrawiam,
Duch

89. Data: 2008-11-28 11:20:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 11:14:45 +0100, Duch napisał(a):

> A para, jesli ma problem medyczny (nie chodzi o zagrożenie zdrowia)
> to musi za to opłacić sama, a nie z mojej kieszeni.

Dokładnie.
Ja za leczenie swoich problematycznych zębów płacę sama - nie liczę na
czyjąś kieszeń.

90. Data: 2008-11-28 12:06:27

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo rzeczywiście nie widzisz róznicy (błogoslawieni nieświadomi!), albo
> żyjesz w zaklamaniu.

Nie widzę różnicy, bo jej nie ma.
Poczytaj na ten temat Ikselko. Literaturę poczytaj, nie bzdety.

V-V

Dojrzale kobiety
Ilu tak naprawdę jest w Polsce katolików?
[Wrocław] Gdzie terapia poznawczo-behawioralna?
Ściąganie - a miało być inaczej
a w anglii wydalają dzieciaki ze szkół